Напомена за правни лица : направете налог или за да ги видите големопродажните цени
(0) Артикли
Немате ставки во вашата кошничка.
Сите категории
Close
Преференци
Пребарување
RSS

Блог

0 КОРОЗИЈА СОВЕТИ ЗА ЕДНОСТАВНА ПРИВРЕМЕНА ЗАШТИТА

Корозијата е хемиско-физички процес чиј резултат е промена и слабеење на својствата на металот, заради дејство на надворешната средина во која се наоѓа металот.

Кажано со други зборови, корозијата е електро-хемиска оксидација на металот во реакција со оксиданти, најчесто кислород. Најчеста и најпозната е корозија на железо и челик, која произведува рѓа, оксид на железо со карактеристична црвенкаста боја. Кај поединечни метали како што се Al, Cu и прохром доаѓа до создавање на слој оксид - патина.

Корозијата ги напаѓа и другите мтеријали, не само металите. Така постои корозија на керамички материјали, полимери, бетон, пластика и стакло.

Многу легури на металот кородираат само кога се изложени на влагата од воздухот, но тој процес може да биде и значително забрзан ако се присутни одредени хемиски материи, на пример киселини. Корозивните оштетувања на конструкцијата можат да бидат од локален карактер, во кој случај се создаваат локални пукнатини и деградирани места на конструкцијата, или можат да бидат зафатени цели изложени површини на конструкцијата.

Што предизвикува корозија?

Корозијата е процес кој се одвива природно. Факторите кои можат да го забрзаат процесот на корозија се:

Изложеност на влага во воздухот - висока влажност

Екстремни температури

Присуство на соли – кисела водена средина

Површинска влага

Изложеност на електрични струи

Изложеност на нечистотија или бактерии

Присуство на течност во мали празнини - предизвикува корозија на пукнатините

Континуирана или променлива напнатост во корозивна средина - предизвикува корозија на стрес.

За побезбедна, подолготрајна и исплатлива употреба на металните делови многу е важно правилно да се третираат и да се заштитат од корозија која е еден од главните причинители на оштетувања на постројките, конструкциите и останатите елементи од метал затоа што во спротивно може да дојде до несогледиви последици.

Постојат повеќе начини и подготовки за заштита од корозија, но овде ќе се посветиме на едноставна заштита од корозија на метални делови, на пример алати или мотори.

Првиот наш предлог е заштита со мултифункционален спреј за голем број апликации:

МАСЛО ЗА ОДРЖУВАЊЕ MULTI, арт.бр. 089305540

Покрај одличните карактеристики за подмачкување и чистење, преовладува и особината за oтстранување на 'рѓа и заштита од корозија.

Ги олабавува 'рѓосаните завртки, фитинзи за цевки, завртки, навртки, спојници, кабли, шахти, брави итн.

Инфилтрира и ја исфрла влагата околу електрониката и електронските компоненти.

Спречува корозија на метали и електрични компоненти, приклучоци на кабли, релеи, приклучоци, спојки итн.

Спречува замрзнување на цилиндрите и затворачите на бравата.

Како се ракува со него? Примената е едноставна, протресете ја боцата пред употреба, испрскајте ги деловите и оставете да делува накратко. Секако претходно деловите исчистете ги од грубата нечистотија.

Вака третираните метални делови заштитени се од влага во следните неколку месеци.

Најчесто се користи за заштита на рачен алат, алати кои не се употребуваат секојдневно, потоа резервни делови како што се запченици, лагери, ланци, осовини, вратила...

Ова средство е компатибилно со повеќето материјали како што се:

Челик, обоени метали, нерѓосувачки челик, епоксидно стакло, ткаенина, EPDM, FKM, PE, PP, Винил, тефлон, PL, PA, NBR.

Воопшто не прави негативна реакција и не содржи силикон, киселина, смола и AOX.

 

Погледнете го краткото видео за местата на употреба на MULTI:

https://www.youtube.com/watch?v=O1UVHedRpEE

 

Уште едно средство со одлични перформанси за заштита од корозија е

Арт.бр. 089315 СПРЕЈ ЗА ЗАШТИТА ОД КОРОЗИЈА

За зачувување на алати или приклучоци за машини и возила, на пр. синџири за снег или багажници на покривот. Може да се користи на тешко достапни места во моторниот простор и на рабовите на каросеријата и кај тркалата.

Специјалното масло има низок вискозитет и има капацитет на ползење, и ги заштитува и тешко достапните места. Ја спречува корозијата да напредува.

Има многу добра материјална компатибилност на различни површини, на пр. обоени површини, метали и пластика.

Оптимална заштита за мотоцикли и велосипеди, особено кога се ставаат во мирување преку зима. Идеално погоден за сите површини на делови и фитинзи изложени на високи нивоа на соленост, на пр. во близина на брегот или на море. Моторите и додатоците на чамците се оптимално зачувани.

Транспарентен е и не се познава на површината.

Како се употребува? Исчистете ги и исушете ги површините што треба да се третираат.Потоа нанесете тенок слој со спреј за заштита од корозија.За оптимална заштита, повторете ја апликацијата на секои 6 месеци.

Кога ќе се напрска, создава самозатворачка заштитна фолија која не се суши на допир.

Гребнатини, евентуални удари од камчиња итн. автоматски се запечатуваат повторно.

Заштедете време и паризголемете го животниот век на вашите алати, мотори, косилки, пумпи ....

0 ПУР ПЕНИ - ПРАВИЛНО РАКУВАЊЕ И НАЈЧЕСТИ ГРЕШКИ

Што треба да знаете кога складирате и транспортирате боци со PU пена?

1K PU пена - број еден

Еднокомпонентните ПУР пени во боци имаат пазарен удел од 80 проценти и доминираат на пазарот за градежна пена во Македонија. Пената се стврднува реагирајќи со влажноста од околината - односно со влажноста во воздухот и влагата во градежните материјали.

1К пената се стврднува однадвор (каде што влагата најпрво влијае) навнатре. Класична апликација за градежна пена 1К е поставување/монтажа на прозорци. Не бара дополнителни хемиски компоненти за стврднување. Се препорачува прскање на површините за поврзување со вода пред и по нанесувањето на пената за да се забрза процесот на стврднување и да се подобри квалитетот.

Еден едноставен трик за инсталација

На пример, може да се користи распрскувач за вода, како оние што се користат за домашни растенија. Ова е особено корисно, ако пополнувате тесни шуплини со PU пена, на пример подлабоки канали или цевка. Честопати нема доволно влага во околината во тесни простори.

Се препорачува да работите во слоеви / премини и секогаш да прскате вода на свеж слој пена пред да додадете повеќе пена. Ова обезбедува доволно влага и пената сигурно се стврднува по потреба.

Што се случува ако нема доволно влага за градежната пена?

Во најдобар случај, 1-K пената едноставно бара подолго време додека не се стврдне целосно. Во најлош случај, внатрешното јадро на почетокот ќе остане меко. Ако влажноста се зголеми подоцна, јадрото сепак може да реагира и да се прошири потоа. Со подоцнежната реакција кој може да биде и по неколку денови (понекогаш и недели) може да дојде до големи деформации на градежниот дел (прозор / врата).

Ако сакате вашите боци со PU пена да работат добро на долг рок, проверете дали се правилно складирани.Некои совети:

1 Боците со PU пена секогаш треба да се чуваат во исправена положба

2 Чувајте ги боците на суво и ладно место

3 Транспортирајте ги боците од PU пена во исправена положба откако ќе ги прицврстите правилно

4 Не оставајте боци од градежна пена во вашето возило

5 Како да продолжите да користите отворени боци за градежна пена

Совет 1: боците со PU-пена секогаш треба да се чуваат исправено!

Ако боците за градежна пена лежат предолго, течната содржина на конзервата ќе го затне вентилот и веќе не е можно рамномерно да се нанесува пената.

Совет 2: Исушете ги боците и чувајте ги на ладно место

Складирањето на ладни температури позитивно влијае на рокот на траење. Важно е боците од PU пена да се чуваат на суво место за да се осигура дека металот од лименките не почнува да 'рѓосува. Ако тоа се случи, пената може да експлодира од конзервата. Ова може да доведе до сериозна штета. Исто така, влажната средина може да ги оштети гумените вентили предизвикувајќи тие полесно да се прилепуваат при поголема влажност.

Се препорачува да ги следите дадените совети за да спречите непријатни изненадувања.

Совет 3: боците со PU-пена треба да се чуваат исправено и да се зацврстат!

На пример, во продажната кутија што е добро прицврстена во багажникот на возилото, а не на задното седиште. Поединечни лименки може да испаднат од кутијата или слично.

Зошто? Боци кои се транспортираат лабаво во возилото може да се тркалаат напред - назад. Понекогаш, боцата може да се оштети и спонтано да испушта пена во возилото. Внимание! Не користете оштетени боци од PU пена! Ако сте во искушение да ги користите, оштетувањето може да предизвика ненадејно излегување на PU пената за време на употребата.

Совет 4: Не оставајте боци од ПУР пена во возилата

Возилата можат многу брзо да се загреат на сонце. Температурите над 50°C се постигнуваат многу брзо. Ова е критичната температура на која компримираниот гас во конзервата прекумерно ќе се прошири и прекумерниот притисок ќе предизвика експлозија на конзервата.

Совет 5: Можете повторно да ги користите отворените боци ПУР пена

Вообичаено е можно да се складираат пени со адаптер 1-K и пена за пиштоли PU со прикачените пиштоли и/или со адаптер. За да се дозволи ова, цевката за адаптер или пиштолот за прскање мора да се исчистат со чистач за PU пена.

Исто така, треба да се отстранат сите остатоци од пена што можат да се стврднат. Потоа, отворената боца ПУР пена треба да се чува во исправена положба на полицата за да не се затне вентилот толку брзо.

Вака подготвена, отворената боца ПУР пена треба да остане целосно функционална на полицата неколку дена. Не чекајте премногу долго за да ги користите боците, бидејќи вентилите на отворените боци сè уште имаат тенденција да се затнат.

Правилна обработка на PU пена

7 едноставни трикови кои ги користат професионалците за PU пена

1 Силно протресете ја конзервата со PU пена

2 Нанесете ја ПУР пената, боцата свртена наопаку

3 Навлажнете ги каналите во кои ќе се нанесува ПУР пена

4 Така правилно се лепи PU пената

5 Проверете дали температурата на обработка е коректна

6 Разликувајте помеѓу 1К и 2К PU пена

7 Разликувајте помеѓу адаптер и пена за пиштол

пиштолска Пур пена Пур пена во спреј

 

1 Силно протресете ја боцата со PU пена

Непосредно пред да се употребат, боците со PU пена мора да се протресат темелно, најмалку 25 пати, за да се осигура дека вискозната на PU пената и погонскиот гас се мешаат совршено. На овој начин создавате хомогена маса и погонот може да ги исполни своите три важни функции.

Ја активира вискозната PU течност.

Го транспортира PU од боцата.

Дејствува како експанзивен материјал и создавач на ќелии за PU пената што излегува од боцата, со што се создава потребната структура со фини пори која толку ефикасно изолира.

Ако боцата се користи подолго време, повторно протресувајте одново и одново.

Што се случува ако заборавите да ја протресете конзервата?

PU пената и погонот нема да формираат хомогена маса и PU пената само малку се шири.

 

2. Нанесете ја ПУР пената наопаку

Професионалците за PU пена знаат дека боците за монтажна пена треба да се држат со вентилот свртен надолу. Ова е единствениот начин правилно да ја испразните боцата.

Зошто? За разлика од класичните аеросолни лименки, лименките со пена немаат цевка за подигнување што ја пумпа содржината на течноста нанадвор кога ќе се притисне главата за прскање. Бидејќи PU пената е вискозна, транспортната цевка од овој вид би се затнала.

Наместо тоа, лименката за ПУР пена треба да се испразни наопаку. Ова предизвикува вискозната маса да потоне надолу. На вентилот се собира соодветна количина PU пена и можете лесно и рамномерно да ја нанесете пената.

3. Навлажнете ја 1К PU пената

На повеќето 1К PU пени им е потребна одредена количина на влага од околината за да се стврднат. Затоа, површините и свежо нанесената PU пена треба да се навлажнат со вода - на пример со распрскувач за растенија.

Општо правило е дека боцата со PU пена со 750 милилитри (ml) пена бара околу 60 ml вода за правилно стврднување.

Но, бидете внимателни! Сега на пазарот има PU пена на која не и треба влага за да се стврдне. Затоа, секогаш проверувајте ги упатствата од производителот на пакувањето.

Што се случува ако нема доволно влага?

По ова, пената побавно се стврднува и помалку се шири. Во најлош случај, може да се прошири подоцна.

1К пената се стврднува однадвор каде што влагата прво влијае, а потоа навнатре. Ако е премногу сув, надворешниот слој на пената создава тврда кожа, додека активната PU пена одоздола во јадрото на пената останува незацврстена. Ако подоцна се зголеми влажноста, оваа пена може да се прошири неколку недели подоцна и да ги деформира деловите.

4. Вака правилно се лепи PU пената

PU пената се прилепува на речиси сите површини кои се цврсти, чисти и без прашина и маснотии. Само силикон, масла, маснотии, полиетилен, тефлон или слични површини не се погодни за PU пена.

Еден посебен случај се материјали кои можат активно да ја апсорбираат влагата, на пример гипс. Овие површини мора да бидат доволно навлажнети за да се осигури дека PU пената ќе најде соодветна влага за процесот на стврднување.

Во спротивно, може да ја наруши адхезијата и адхезијата на рабовите. Препорачуваме претходен слој на прајмер или средство за сврзување во овој случај.

5. Проверете дали температурата на обработка е коректна

Конвенционалните PU пени од 1 компонента треба да се обработуваат на температура помеѓу 5° и 30° Целзиусови, така што зацврстената PU пена го има потребниот квалитет.

На температури под 5 степени пената побавно се стврднува. Ова влијае на структурата на клетките. Стврднатата пена може да стане кршлива.

Ако PU пената стане премногу топла за време на обработката, може да ја изгуби структурната стабилност. Ова е слично на тоа како кремот се однесува кај топла вафла.

Затоа, погрижете се околината и материјалот на кој се нанесува пената да не достигнуваат температура над 30 ° Целзиусови.

Овие температурни спецификации се однесуваат само на пена која сè уште не реагирала целосно. Откако ќе се стврдне, PU пената е отпорна на температура од -40°C до 80°C.

Совет: загрејте ја ладната пена и внимателно изладете ја топлата пена

Можете да загреете ладни боци со пена PU во млака вода.

6. Разликувајте помеѓу 1К и 2К PU пена

1-компонентните PU пени и 2-компонентните PU пени се разликуваат во однос на нивното стврднувачко однесување:

1К PU пената бара влага за да се стврдне.

2К PU пенатаги содржи двете компоненти за реакција.

Овие се наоѓаат во боцата и мора да се активираат непосредно пред да се примени.

2-компонентната PU пена е многу силна и се стврднува многу брзо и рамномерно. Ова помага да се контролира процесот на стврднување. Типична употреба за монтажна пена 2К е монтирањето на вратите.

7. Разликувајте помеѓу адаптер и пена за пиштол

Ако за работа се користи пиштол за пена PU, зборуваме за пиштолска пена. Ако најдете цевка за адаптер на боцата, имате спрејска пена со адаптер во вашата рака.

1К PU боци за пена со адаптер и сигурносен вентил

1-компонентните PU пени со адаптер се практично решение за луѓе кои само повремено користат градежна пена. Цевката на адаптерот едноставно се навртува на вентилот на конзервата со PU пена непосредно пред употреба.

1К пиштолска PU пена

Луѓето кои користат 1К PU пена на редовна основа обично претпочитаат да работат со посебен пиштол за пена од PU што се навртува на боцата ПУР пена. Придобивките се во полесното дозирање на ПУР пената.

Општите информации за обработка наведени овде не се обврзувачки. За обврзувачки информации за обработка, ракување и безбедност при работа, ве молиме погледнете ги листовите со податоци за производот за соодветната PU пена издадена од производителот и етикетите на лименките со PU пена.

https://eshop.wurth.com.mk/pur-peni-1

СЕКОЈ ВТОР ЗАНАЕТЧИЈА СТРАДА ОД БОЛКА ВО ГРБОТ - БЕЗБЕДНОСНИ ЧЕВЛИ ЗА ЗДРАВ ГРБ
0 СЕКОЈ ВТОР ЗАНАЕТЧИЈА СТРАДА ОД БОЛКА ВО ГРБОТ - БЕЗБЕДНОСНИ ЧЕВЛИ ЗА ЗДРАВ ГРБ

 

Секој втор занаетчија страда од болка во грбот. Покрај големиот обем на работа, причините за болка се и неправилно држење на телото. Потоа, ако изберете чевли што не нудат соодветна поддршка или вршат преголем притисок на еден дел од стапалото, пршлените во 'рбетот наскоро може да се изместат. Неусогласеноста, наречена „сублуксација“ од хиропрактичарите, предизвикува болки во грбот и вратот, мускулна тензија, грчеви, вкочанетост и намален опсег на движења.

 

 

rabotnik

 

Подолу се совети како соодветни заштитни чевли можат да помогнат во спречување на проблеми со грбот.

Точното држење започнува со нозете. Начинот како одиме и стоиме, има одлучувачко влијание врз мускулите и зглобовите - особено во задниот дел. Според повеќе светски портали и анализи, 80 проценти од боледувањата се предизвикани од болки во грбот.

Би биле значително поздрави ако трајно одиме боси. Бидејќи ова секако не доаѓа во предвид поради ризикот од повреда на работа, чевлите, меѓу другото, мора да создадат оптимални услови за мускулно-скелетниот систем.

Како вашиот грб останува здрав:

  1. Движење, движење, движење

Човечкото тело не е создадено за долги периоди на седење или за носење товари на една страна. А ова е токму она на што занаетчиите се трајно изложени при работата. Затоа искористете ја секоја можност да се движите.

На пример, станете помеѓу, кога треба да работите долго во позиција на свиткување или клекнување. Свесно одете по скалите наместо лифтот. И: спортувајте во слободно време: велосипедизам, пливање, џогирање - грбот ќе ви се заблагодари.

 

  1. Бидете внимателни при кревање и носење

Една од најчестите причини за акутни проблеми со грбот е неправилно кревање или носење. Секогаш осигурајте се да кренете тешки предмети така што ќе се поставите со нозете блиску до нив. Пред да се преоптоварите, замолете некој колега да ви помогне. Дури и едностраното носење може брзо да стане болно забележливо. Затоа е најдобро да ги вклучите двете раце рамномерно.

 

  1. Одржувајте правилно држење на телото

Безбедносните чевли се дел од основната опрема за секој занаетчија (класификација на степени на заштита, видете на https://www.wurth.com.mk/lzo-mk/#6):

Челичните капи ги штитат прстите од паѓање на предмети и модринки, цврстите стапала/ѓонови ве спречуваат да се повредите, на пример, на шпоновите (острите отпадоци) што лежат наоколу. Заштитните чевли исто така обезбедуваат стабилност и со тоа придонесуваат за поздраво држење на телото - и спречуваат проблеми со грбот.

Кога сте на работно место, последното нешто за што сакате да се грижите е болката во грбот. Затоа, наутро, кога ќе ги облечете чевлите за тој ден, одвојте неколку дополнителни моменти и погледнете ги факторите подолу кои би можеле да ви предизвикаат болки во грбот / да доведат до болки во грбот од носење тешки /несоодветни чевли:

Дали се вклопуваат правилно? Ако вашите работни чевли не се вклопуваат правилно, тоа предизвикува вашите стапала да бидат компресирани (премали) или да селабави (премногу големи). И двете може да доведат до болки во грбот бидејќи телото ја префрла својата тежина напред за да ја земе предвид нерамнотежата во стапалата.

Дали чевлите се правилно врзани/закопчени? Ако вашите чевли не се врзани и правилно закопчени, глуждовите не се потпираат како што треба. Ова го зголемува ризикот не само од болки во грбот, туку и од болки во глуждот, коленото и колкот бидејќи мускулите на долните екстремитети постојано се во состојба на активирање.

Дали чевлите се истрошени во петицата/ ѓонот или во внатрешноста? И на крај, работните чевли кои се истрошени не ја нудат истата поддршка како некогаш, со што е време да се заменат и да се справите со болките во грбот!

 

БЕЗБЕДНОСНИ ЧЕВЛИ ЗА СИТЕ РАБОТИ

 

Безбедносните чевли од колекцијата VIGOREX, опремени со влошка против замор од светот на трчањето. Оваа технологија му помага на корисникот да заштеди 1 час енергија дневно благодарение на повратот на енергија што го обезбедува (над 55%).

Овие чевли се особено погодни за работници во индустријата, логистиката или транспортот и за трговците или работниците во градежните фитинзи и завршни работи кои поминуваат големи растојанија секој ден.

OXYGEN – ESD S1P SRC

Совршен за намалување на чувството на замор кај луѓето кои постојано се шетаат наоколу.

Извонредно враќање на енергијата при одење за да ве држи на прсти.

Обезбедува непобедливо чувство на удобност благодарение на амортизирачкиот ѓон

Го намалува ризикот од мускулно-скелетни нарушувања на нозете

Горен дел: кожа од велур и ткаенина што дише, против абразија

Поставата: Антибактериска, иновативна и високотехнолошка 3D мрежа, комбинирајќи високи перформанси за дишење и отпорност на триење со флексибилен, удобен допир. Неговата специјална 3-слојна структура ја поттикнува терморегулацијата за да ги одржува стапалата суви во целосна удобност

Влошка против пункција: 100% композитна, изолациска и не спроведува топлина или студ.

BLAZE – ESD S3 CI SRC

Ѓон: BASF® PU2D/E-TPU, ѓон со тројна густина што нуди динамични перформанси во 3 фази: апсорпција на удари, складирање енергија и динамично враќање. Наменет е за секој кој мора многу да се движи или да патува на долги растојанија секој ден.

 

Работни чевли Intruder S3 водоотпорно ниво на заштита, изработени од микрофибер што се карактеризира со флексибилност, дишливост и издржливост.

Заштитните чевли, ниво S3, имаат двоен полиуретански ѓон со среден ѓон од Кевлар и композитна заштитна капа.

Горниот дел од чевлите е изработен од микрофибер. Чевелите се изработени од микрофибер, кој е водоотпорен и исклучително отпорен на абење

Влошка со мемори пена - обезбедува дополнителна удобност на чевелите

Специјално дизајниран двоен PU ѓон кој дополнително го штити предниот дел на чевелите од абење.

100% БЕЗ МЕТАЛИ

PRO AIR WATERBLOCK® - патентиран систем кој овозможува вентилација на чевелите без протекување вода и ги прави удобни за долго носење.

 

Како заклучок:

Кога купувате нов пар чевли, имајте го на ум следново:

Погрижете се чевелот да одговара! Ако чевелот е премногу мал, тоа ќе го зголеми притисокот и ќе доведе до поголема болка. Ако чевелот е преголем, тоа ќе доведе до усвојување на несоодветен стил на одење, што ќе доведе до зголемување на болките во нозете и грбот.

Погрижете се чевелот да има добра потпора (особено за луѓе кои имаат рамни стапала), или вградена или преку надворешен внатрешен ѓон што може да се додаде.

И на крај, проверете дали има амортизирање во ѓонот на чевелот.

 

Со AIMONT технологијата се борите против болки во грбот.
Ослободете го грбот!

Врвот на ефикасното прицврстување Едноставно и безбедно: Тоа го носат бетонските завртки на металната конструкција
0 Врвот на ефикасното прицврстување Едноставно и безбедно: Тоа го носат бетонските завртки на металната конструкција

 

Апсолутна безбедност во согласност со одредбите на законот за градење, плус изглед што го сакаат градежниците: анкер-завртките ви нудат рационална опција за прицврстување на конструкциите.

Бетонските завртки се најбрзото решение за прицврстување во бетон во однос на времето на обработка. Монтирањето се врши едноставно со навртување на завртката - без вртежен момент за затегнување или алатки за обработка.

 

Дополнителни предности на висококвалитетната бетонска завртка:

Создава позитивна врска без ширење притисок. Ова значи дека може да се одржуваат мали растојанија од рабовите и помеѓу анкерите.

  • Погоден е за високи оптоварувања.
  • Тој е одобрен за бетонски и шупливи тавани од плочи.
  • Може да се демонтира лесно и брзо. Целосно демонтирачки бетонски заврткикои може целосно да се демонтираат. Лесно се одвртува. Оптимално за привремени прицврстувања.
  • Сите анкер-завртки се опфатени со одобренија.

Каде се користат бетонски завртки?

При навртување на бетонска завртка од галванизиран челик, првиот завој се врти, навлегува во бетонот со засекување. Во случај на варијанта од не'рѓосувачки челик, заварените тврди метални заби ја преземаат оваа функција. Ова ја прави бетонската завртка совршена за прицврстување при претежно статички или квази-статички оптоварувања. Примери за квази-статички оптоварувања се фасадите и оградите. Бетонските завртки се погодни и за прицврстување на метални профили, цевководи, вентилациони канали или дрвени конструкции.

Совети за употреба

Можете да поставите бетонска завртка, (анкер- завртка), во три едноставни чекори:

* издупчете дупка,

* издувате ја дупката од прашина и

* зашрафете ја анкер-завртката.

За ефикасно монтирање, препорачуваме акумулаторски завртувач со тангенцијален удар. Во основа, монтерите треба да користат бетонски нерѓосувачки завртки на отворено или во влажни простории.

Визуелно атрактивен

Она што ги прави градежниците среќни: анкер-завртките со вдлабнати глави обезбедуваат рамна завршница и затоа често се подобра алтернатива од испакнатите глави на завртки.

Законски одредби

Законот за градење гарантира безбедност, особено кога станува збор за прицврстувања. Ако сакате да заштедите проблеми и време, можете да користите бетонски завртки кои ги имаат сите соодветни одобренија. Покрај доказот за перформанси за отпорност на пожар, ова особено ги вклучува одобренијата за ЕТА.

Го прикажуваме обемот користејќи го примерот на Würth-овата бетонска завртка W-BS тип S. Се користи за единечно и повеќекратно прицврстување кај напукнат и ненапукнат бетон и може да се користи на следниов начин:

 

  • Единечно прицврстување во напукнат и ненапукнат бетон (големини 6-14)
  • Повеќекратно прицврстување во напукнат и ненапукнат бетон (големини 5-6)
  • Повеќекратно прицврстување во тавани со шупливи панели од преднапрегнат бетон (големина 6)

Würth производи на оваа тема

Во Würth, секогаш можете да го најдете соодветниот доказ за перформанси на соодветната страница на производот. Тоа значи: со бетонските завртки од Würth можете безбедно да го играте во метална конструкција. Можете исто така да го користите нашиот пронаоѓач на типли за да ја пронајдете вистинската варијанта за вашите цели, бетонска завртка W-BS тип S со голема подлошка што се користи во дрвени конструкции или бетонска завртка W-BS Compact со особено мала длабочина на закотвување.

Бетонски завртки во Würth

АНТИФРИЗ ФАКТИ - СÈ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА РАЗЛАДНА ТЕЧНОСТ
0 АНТИФРИЗ ФАКТИ - СÈ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА РАЗЛАДНА ТЕЧНОСТ

Кога ќе се приближи студеното време, време е да му посветите внимание на вашиот автомобил уште еднаш за да бидете сигурни дека е целосно подготвен за падот на температурата.

Со сите проверки што треба да се направат, како што се светлата, бришачите на ветробранското стакло и гумите, лесно е да се заборави на системот за ладење.

Некористењето на вистинската течност за ладење или правилен однос на дел антифриз и вода, може лесно да доведе до сериозни проблеми со моторот.

 

 

 

Значи, што е антифриз и како можеме правилно да го користиме за да ги заштитиме нашите автомобили?

ШТО Е АНТИФРИЗ?

Течност на база на гликол направена првенствено од етилен гликол или пропилен гликол, антифризот е една од компонентите на течноста што се користи во системот за ладење на вашиот автомобил.

Освен гликол, мешавините за антифриз имаат и pH додатоци кои ја одржуваат алкалноста на растворот и антикорозивни соединенија кои спречуваат деградација на металните компоненти на системот за ладење.

ШТО ПРАВИ АНТИФРИЗОТ?

Помислете на антифризот како течност за контрола на температурата во возилото.

Сите мотори со внатрешно согорување создаваат огромна количина на топлина.

Доколку не се контролира порастот на температурата, прецизните компоненти на моторот, кои се направени од гума, метал и пластика, ќе се оштетат, што ќе доведе до катастрофален дефект на моторот.

Топлината може да се контролира со циркулирање на течност околу блокот на моторот.

  1. Таму каде што водата не успева, антифризот работи:

Водата е одлична течност за ладење за моторите, но почнува да врие на 100 оC, а оваа температура лесно се постигнува кај моторот.

Откако водата ќе почне да врие, таа се претвора во пареа која врши притисок врз ладилникот и цревата.

Плус, како што пареата излегува од системот, нивото на водата значително се намалува, што може да доведе до прегревање.

Потоа, водата замрзнува на 0оC. Значи, во областите каде температурите паѓаат под нулата, силата со која дејствува замрзнатата вода може да предизвика пукање на цревата и ладилникот.

  1. Двојна заштита со антифриз:

- На едниот крај од спектарот, антифризот ја намалува точката на замрзнување на водата во смесата со течноста за ладење, со што го спречува нејзиното замрзнување во внатрешноста на ладилникот, пумпата за вода и цревата.

- Од друга страна, ја зголемува точката на вриење на водата во мешавината на течноста за ладење, давајќи и поголем капацитет за ладење.

Затоа користењето на течноста за ладење е најдоброто решение за одржување на вашиот автомобил да работи на стабилна температура.

  1. Многу повеќе од само контрола на температурата:

Друг проблем со водата е фактот што таа брзо може да доведе до корозија на сите метални компоненти во моторот, вклучувајќи ги и железните и алуминиумските делови.

Бидејќи смесите за антифриз содржат антикорозивни елементи, тие ја спречуваат оваа деградација.

Плус, овие производи содржат и компоненти кои ја забавуваат органската контаминација или акумулацијата на бактерии, што би било значително побрзо доколку се користи само вода како течност за ладење.

РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ АНТИФРИЗ И ТЕЧНОСТ ЗА ЛАДЕЊЕ

Течноста за ладење е едноставно претходно измешан раствор на антифриз и вода; стандардно, во сооднос од 50-50 или макс. 70-30.

Антифризот треба да се измеша со вода пред да може да се користи. Не се препорачува користење на чист антифриз во моторот.

На етикетите на шишето јасно е наведено за каков антифриз станува збор, а најчесто се се разликуваат по боја.

РАЗЛИЧНИ ВИДОВИ НА АНТИФРИЗ

Во однос на главната компонента, мешавините за антифриз се достапни во стандардна форма базирана на етилен гликол или нетоксична верзија базирана на пропилен гликол.

Но, тоа не е главната разлика.

Примарната варијација во растворите за антифриз се заснова на антикорозивните додатоци што се користат во нив.

До средината на деведесеттите, стандард беа антифризните мешавини базирани на етилен гликол, светло зелени.

Поновите возила и нивните напредни компоненти на моторот ја зголемија потребата за поефективни антифриз решенија кои ќе понудат поголема заштита.

Ова доведе до црвени, зелени, сини, жолти и портокалови течности. Секоја од нив е наменета да одговори на специфичните барања на различни мотори и нивните компоненти.

При изборот на течности за вашиот автомобил, секогаш е добра идеја прво да погледнете во прирачникот за да видите што препорачува производителот на вашиот автомобил.

5892332101Антифриз LL G11

ЗОШТО АНТИФРИЗОТ ИМА РАЗЛИЧНИ БОИ?

И етиленот и пропилен гликолот се безбојни течности и антикорозивните соединенија и другите адитиви не би направиле голема разлика во нивната безбојна форма.

Со оглед на варијацијата во растворите за антифриз, производителите додаваат бои на овие мешавини, така што може лесно да се разликува еден вид од друг.

Во основа, течностите за ладење доаѓаат во 3 вида:

  1. Формула на неорганска киселина (IAT):

Користена во сите автомобили до раните деведесетти, ова е основната светло зелена течност за ладење која сè уште се користи во сите постари автомобили.

Направени со додавање на фосфати и одредена количина силикати во гликол, овие ниско-силикатни, конвенционални раствори за антифриз, исто така, имаат дополнителни адитиви за течноста за ладење (SCA) во нив за да ја заштитат облогата на моторот од корозија. Всушност, SCA се првите компоненти на течноста за ладење што се трошат.

Затоа, на овие постари зелени течности им треба промена на секои 2 години или 40.000-50.000 километри.

  1. Технологија на органска киселина (ОАТ):

Овие течности за ладење станаа стандард околу доцните деведесетти и сè уште се применуваат во многу понови автомобили ширум светот.

Иако се без фосфати и силикати, OAT течностите за ладење нудат слична отпорност на корозија како и зелениот антифриз.

Но, антикорозивните соединенија во овие раствори имаат бавно распаѓање, што му дава на производот подолг животен век.

Исто така, тој е специјално дизајниран да нуди антикорозивна заштита на алуминиумските и пластичните делови во автомобилите од понова генерација.

Познати како „траен“ или антифриз со „долг-животен век“, течностите за ладење ОАТ, треба да се заменат на секои 3-5 години.

Друго важно е тоа што за разлика од IAT течностите за ладење, OAT производите користат пропилен гликол како основа, така што тие се помалку штетни за домашните миленици, децата и околината во случај на излевање или вриење.

Постојат мешавини за антифриз кои се портокалови, жолти или црвени, но доаѓаат и во други бои, како сина, црвена и многу темно зелена, во зависност од варијантата и производителот.

Овие течности за ладење се широко достапни и се користат во повеќето ГМ автомобили и камиони произведени по 1995 година, како и во возилата произведени помеѓу 1996 и 2001 година од Audi, Honda, Jaguar, Kia, Land Rover, Mazda, Nissan, Porsche, Saab, Toyota и VW.

  1. Технологија на хибридна органска киселина (HOAT):

Овие течности за ладење ги комбинираат најдобрите производи од IAT и OAT за да понудат супериорна отпорност на корозија за алуминиумските делови и отпорност на 'рѓосување за железните компоненти.

Обоени во жолта или портокалова, производите на HOAT се достапни и во низа други нијанси како розева, виолетова и сина.

Препорачана замена ена секои 5 години и се специфицирани за повеќето автомобили произведени по 2002 година од Audi, BMW, Chrysler, Ford, Mercedes, Saab, Volvo и VW.

Бојата секако не е сигурен показател за видот на течноста за ладење што ја добивате.

Единственото нешто за што се добри различните нијанси е да се спречи ненамерно мешање на два вида производи.

МОЖЕТЕ ЛИ ДА МЕШАТЕ АНТИФРИЗ СО РАЗЛИЧНИ БОИ?

Накратко: не, не можете да мешате различни видови мешавини за антифриз. Не се препорачува, иако некои производители дозволуваат да се мешаат одредени типови.

HOAT течностите за ладење се достапни во најмалку 3 варијанти (Silicated HOAT, Fosphated HOAT и HOAT без фосфат), и не треба да ги мешате заедно.

Мешањето на зеленото со портокалово или портокаловото со сино/жолтото итн. ќе доведе до хемиска реакција во резервоарот.

Ова предизвикува формирање на кафеава, желатинозна тиња во резервоарот и радијаторот што може целосно да го блокира системот за ладење со текот на времето.

КОЛКУ ЧЕСТО ТРЕБА ДА ГО МЕНУВАТЕ АНТИФРИЗОТ?

Без разлика дали е направен од етилен гликол или пропилен гликол, антифризот сам по себе не истекува.

Сепак, антикорозивните додатоци во него, со текот на времето се трошат и токму тогаш ви треба промена.

Како што беше дискутирано погоре, IAT течностите за ладење имаат најкраток животен век од околу 2 години, додека и OAT и HOAT нудат околу 5 години.

Кога вашиот автомобил сигнализира дека му треба промена на течноста за ладење?

Светлото за течноста за ладење се пали: Овој индикатор укажува на ниско ниво на течноста за ладење, како и на моторот што работи со повисока температура. Обично, ова е резултат на истекување на течноста за ладење и треба да се провери.

Повисока од нормалната температура на мерачот: Ако вашиот мотор работи на оптимална температура, иглата на мерачот ќе биде во нормала. Ако иглата се движи нагоре или надолу, тоа е индикатор за компромитиран систем за ладење.

Значајна локва со обоена течност: Aко вашиот автомобил зад себе остави обоена локва на патеката, ова е од истекување на течноста за ладење. Запомнете дека таквите барички треба да се исчистат пред да направите било што друго, бидејќи тие се многу токсични и за луѓето и за животните.

Сладок мирис: Иако не е толку очигледен индикатор како локвата на течноста за ладење на патеката, слаткиот мирис околу автомобилот (внатре или надвор) исто така може да укаже на истекување на течноста за ладење.

Греење што не работи: Грејачот работи на истата течност за ладење како и моторот на возилото. Во случај на истекување, очигледно нема да има доволно течност за ладење за да оди наоколу, а грејачот ќе биде првиот што ќе попушти.

КОЛКУ ЧЕСТО ТРЕБА ДА ГО ПРОВЕРУВАТЕ НИВОТО НА АНТИФРИЗ?

Повеќето производители на автомобили и производители на течност за ладење препорачуваат да ги проверувате нивоата на течноста за ладење секогаш кога ќе наполните гориво или барем еднаш на секои две недели.

Минимум, треба да го проверувате нивото на течноста за ладење еднаш на секои 6 месеци, односно пред лето и пред зимата.

Не се потребни повеќе од една или две минути за да се провери нивото на течноста за ладење во резервоарот.

Ако погледнете внимателно, ќе ги најдете максималните и минималните ознаки на нивото на телото на резервоарот, од страна.

Бидејќи резервоарот е направен од полупроѕирна пластика, а течноста за ладење е обоена, често можете да го проверите нивото на растворот без да го отворите капачето.

Ако нивото на течноста е под максималната линија, тоа може да се должи на природно и постепено губење.

Сè што треба да направите, во овој случај, е да ја надополните препорачаната течност за ладење од производителот и да почекате до следната проверка.

Но, ако нивото се спуштило под минималната ознака, треба да го надополнувате резервоарот и да го проверувате на дневна основа во следните неколку дена.

Ако нивото се спушти под максималната линија секој пат кога проверувате до точка каде што треба да дополнувате секој ден, ова може да се припише на истекување во системот.

ЗАКЛУЧОК

Најважното нешто што треба да се запамети е да ги следите препораките на производителот.

Користењето премногу или премалку антифриз во мешавината на течноста за ладење нема да ве однесе никаде.

Премногу е исто толку лошо како и премалку, бидејќи ја загрозува способноста на смесата да се движи низ системот и оттука го попречува нејзиниот капацитет за ладење.

За употреба во текот на целата година, 50-50 (антифриз за вода) е идеална пропорција, додека во зима, можеби ќе сакате да ја зголемите на макс. 70-30 (70% антифриз).

Конечно, иако е можно да користите само вода ако ви снема течност за ладење, за вашето возило набавете ја течноста за ладење што му е потребна веднаш штом ќе стигнете до бензинска пумпа за да спречите непоправливи оштетувања на моторот.

5892332001Антифриз LL G12

 

НEКОЛКУ СОВЕТИ ВО ВРСКА СО КОСЕЊЕТО ТРЕВА
0 НEКОЛКУ СОВЕТИ ВО ВРСКА СО КОСЕЊЕТО ТРЕВА

Важен чекор до прекрасен тревник

Најубавата декорација на секоја градина е прекрасен тревник. Една од основните работи коишто треба да ги направите за прекрасен изглед на вашиот двор е одржување на тревникот.

Одржување на тревникот не подразбира само косење и наводнување, туку вклучува и користење на одредени ѓубрива, потоа во кој период од годината се нанесуваат, колку често се коси и колку често се наводнува тревникот, плевење, кога треба да се помине со гребло...

Кога зборуваме за косење на трева сметаме дека тоа е толку едноставна работа, вклучување на косилката, поминување преку целиот тревник и готово.

Првата работа за која би се запрашале е на која висина е добро да се коси тревата?

Сите косилки имаат прилагодување на висината, и тоа не е случајно зошто е така.

Зошто треба да се коси тревата повисоко?

Повеќето луѓе сметаат дека тревата треба да се коси ниско, тоа му дава поубав изглед на тревникот, но ако косите високо, тоа ќе направи неколку различни работи.

Повисоката трева ќе ја засени почвата што ќе го спречи никнувањето на семето на плевелот а исто така сонцето потешко ќе продре до почвата и ќе спречи нејзино побрзо сушење, односно влагата ќе се задржи подолго. Дополнително, подолгите листови на тревата имаат повеќе клетки за фотосинтеза и хранење на растението.

Колку високо треба да ја косите тревата? Прилагодете ја висината на косење да биде најмалку 7 cm и повеќе.

Најголема грешка е кога се коси тревата многу ниско. Кога велиме многу ниско тоа е пониско од 7 cm, а токму оваа должина е вистинското зеленило на тревата, тоа е местото каде растението ја складира својата вода и ако го косите високо ќе биде потолерантно на суша и нема да морате да го наводнувате тревникот толку често. Колку повисоко ја косите тревата толку подлабоко ќе растат корените на тревата. Како општо правило корените на тревата ќе одат три пати подлабоко отколку што е висината на косениот дел.

Можете и сами да направите споредба ако еден дел од тревникот го искосите на 5 cm висина, а друг дел на 8 cm висина. Ќе забележите дека повисоката трева има темно зелена боја и кај неа коренот е многу подлабок отколку кај пониската трева.

Да заклучиме, за поздрав и поубав тревник, прилагодете ја висината на косење во горните два степени на вашата косилка. Не ставајте на најниско или на претпоследниот степен на висина.

Следно е колку често се коси тревата? Косете еднаш неделно, не е потребно почесто косење. Или правило е да не отстранувате повеќе од 1/3 од висината на тревата. Секако, не оставајте подолги периоди на растење.

Следно нешто што треба да проверите е дали ножот на косилката е доволно остар. Ако косите со недоволно остар нож, тој има тенденција да ја кине тревата наместо да ја сече што дозволува одредени болести да ја загрозат тревата. Острете го ножот на секои 4 косења.

Никогаш не косете кога е влажно. Многу луѓе се во искушение веднаш по дожд да влезат во тревникот и да го искосат. Но, тоа е навистина лошо за тревата, предизвикува кинење на стеблата на тревата и исто така им овозможува на болестите да ја загрозат тревата.

Отсекување на рабовите покрај тротоар се прави под агол од 90 степени наместо под агол од 45. Ако рабовите се отсечени под агол од 45 степени има можност да се развие ползечка трева.

На крај, многу луѓе ја користат корпата за собирање на трева за да ги соберат искосените остатоции потоа да ги одложат на депонија. Остатоците од искосената трева содржат азот и тоа е всушност ѓубриво што ќе му помогне на тревникот да преживее. Овие остатоци содржат бактерии кои се корисни и за почвата и додаваат дополнителна огранска материја назад во тревникот.

Совет пред се е кога го косите вашиот тревник користете косилка за малчирање и вреќичка, не ги ставајте остатоците во кеси.

 

Секое следно косење, препорака е да ја смените насоката на косење, од косење трева во должина во косење во ширина. Тоа ќе помогне тревата да не се турка во иста насока.

Повремено чистете го плевелот така што ќе го извадите од тревникот заедно со неговиот корен. Ако ова не го правите, набрзо плевелот ќе се рашири низ тревникот и ќе ја уништи тревата. Побарајте совет од стручни лица за одржување тревници, како најефикасно може да се справите со плевелот низ тревникот.

На крај, секако дека е важно и каков тип на трева имате. Трева за голема изложеност на сонце, трева за под сенка, трева која трпи почесто газење и сл. Преземете соодветно одржување за секој тип на трева.

Само совесно и правилно одржување на тревникот ќе ни даде свеж, зелен тревник со еднаква густина.

Размислете: Можете на почеток да го имате најубавиот тревник, но ако не го одржувате правилно, многу брзо ќе се уништи.

 

ЗДРАВСТВЕНА ОПАСНОСТ ОД ПРАШИНА ОД ДРВО - КАКО СТОЛАРИТЕ ГИ ЗАШТИТУВААТ СВОИТЕ ВРАБОТЕНИ
0 ЗДРАВСТВЕНА ОПАСНОСТ ОД ПРАШИНА ОД ДРВО - КАКО СТОЛАРИТЕ ГИ ЗАШТИТУВААТ СВОИТЕ ВРАБОТЕНИ

Дрвена прашина - невидлива опасност

За многумина, преработката / обработката на дрво е вообичаена секојдневна работа во која влијанието на дрвната прашина честопати се потценува - на крајот на краиштата, прашината не може да претставува закана.

Дрвената прашина е опасна. Кога се пали - и кога се вдишува.Прашината од дрво, во зависност од видот на дрвото, може да доведе до сериозни здравствени проблеми - од хронично воспаление до рак на носната слузница. Затоа, претпазливоста и заштитата е задолжителна за столарите и други компании кои обработуваат дрво.

Како да спречите дрвената прашина да го загрози здравјето на вашите вработени:

Кои професионални групи се особено изложени на ризик од прашина од дрво?

Се проценува дека два милиони луѓе работат во дрвната индустрија во Европа, вклучувајќи 660.000 само во Германија.Во принцип, прашината од дрво може да претставува закана по здравјето за секој од нив, иако на различни степени. Развојот на прашина во пилана со груба обработка е помал отколку во столарија, каде се создава многу прашина од дрво, особено кога станува збор за рачна работа. Паркетари, градители на скали или производители на прозорци кои работат со дрво, исто така, треба да се стремат кон соодветна заштита од прашина од дрво.

Кои клинички слики се резултат на прашина од дрво?

Особено во пролет, никој не размислува за сериозна состојба на носот кога чеша или е сув. Многумина сами дијагностицираат поленска треска или обична настинка и се обидуваат да се борат со симптомите со назален спреј, инхалација или антиалергиски лекови. Таквото однесување може да доведе до доцна откривање на рак на носот. Се смета дека носот е особено изложен на ризик од рак, бидејќи секојдневно е изложен на бројни влијанија од околината. Носната слузница ги филтрира штетните гасови или честичките прашина за да не навлезат во белите дробови. Сепак, овие загадувачи се заглавуваат во носната слузница и потоа можат да предизвикаат не само рак, туку и други болести како што се астма, акутно или хронично воспаление на носната слузница или алергии.

Знаците на назален карцином може да бидат чести, мало крварење од носот, зголемено лачење и попречено назално дишење. Во овој случај, треба итно да се консултирате со лекар.

Што да направите во случај на болест?

Најпрво добрата вест: ако ракот на носот се открие рано, шансите за закрепнување се многу добри. Постарите луѓе кои долги години работеле во дрвната индустрија, исто така треба да имаат редовни прегледи за време на нивното пензионирање, бидејќи болеста може да се појави и години подоцна

Дабот и буката се сметаат за особено опасни. Затоа во Европа се изготвени детални правила за работа со дабово и буково дрво . Федералниот институт за безбедност и здравје при работа (BAuA) наведува дека секогаш мора да се прават превентивни прегледи кога се работи со овие два вида дрво.

За време на првичниот преглед, кој се врши пред да се започне со обработка на дрво, прегледот на внатрешниот нос е на списокот за проверка. Како дел од последователните прегледи, вработените помлади од 45 години мора да се прегледуваат најдоцна на секои пет години. Работниците над 45 години мора да се прегледуваат на секои 18 месеци. Во поединечни или сомнителни случаи, може да се нареди и ран последователен преглед. Здравствената заштита на трудот за вработените во дрвната индустрија може да ја вршат само специјалисти по медицина на трудот.

Како можете да се заштитите себе си и вашите вработени од прашина од дрво?

Опрема за лична заштита

Техничкото правило за опасни материи (TRGS) 553 „Дрвена прашина“ регулира дека просечната вредност на смената на прашината од дрво на работното место не треба да надминува 2 mg/m³. Меѓутоа, за некои работи, како што е брусење паркет, оваа вредност не може да се одржи. Во такви случаи, како одговорен столар, мора да ги заштитите вашите вработени со обезбедување респиратори и очила. Дополнително, мора да се погрижите вашите работници да не ја извршуваат напорната активност предолго и да ја сведат на неопходен минимум.

Соодветни уреди за респираторна заштита за прашина од дрвени предмети се:

  • Половина/четвртина маски со филтри P2
  • Полумаски за филтрирање на честички FFP2
  • Филтер единици со вентилатор TM 1P
  • Единици за филтрирање со вентилатор и шлем TH2P

 

Секогаш советувајте ги вашите вработени да бидат внимателни и претпазливи на работа. Воочете им ги ризиците по здравјето од дрвната прашина и погрижете се вашите вработени редовно да се проверуваат од лекар ОРЛ.

Уреди за вшмукување за работилница или машина

Не смее да се надмине пропишаната просечна вредност на дрвна прашина на работното место. За да се обезбеди ова, дрвната прашина и дрвениот отпад мора да се извлечат на местото на обработка. Барањата за вшмукување се исто така утврдени во веќе споменатите Технички правила. Мора да се погрижите и вашите машини за обработка на дрво да се чистат редовно. Ова го намалува количеството на честички прашина веќе прикачени на алатката.

Производи на оваа тема

За Würth, здравјето на клиентите има врвен приоритет. Затоа нашата палета на рачни абразиви вклучува производни и системски решенија кои ви дозволуваат да дишете длабоко. Нашите рачни абразиви за машинска обработка имаат исклучително ефикасен систем со повеќе дупки. Во комбинација со дискот за брусење со повеќе дупки и сертифицираната индустриска правосмукалка, ова обезбедува оптимално и безбедно извлекување на прашината од дрво што се произведува - директно на лице место. Ако екстракцијата не е возможна (на пр. при брусење со рачно брусење), нашата широка палета на заштитни маски за дишење ви ја нуди потребната безбедност.

ЗАШТИТНИ ОЧИЛА - КАКО ЕФИКАСНО ДА ГИ ЗАШТИТИТЕ ОЧИТЕ
0 ЗАШТИТНИ ОЧИЛА - КАКО ЕФИКАСНО ДА ГИ ЗАШТИТИТЕ ОЧИТЕ

Заштита на очите: безбедност на прв поглед

Окото е важен човечки сетилен орган. Поради оваа причина, мора да се направи сè за да се заштитат очите и да се зачува видот. Доколку вработените се соочат со влијанија на работа кои го нарушуваат или дури го загрозуваат нивниот вид, работодавачот е должен да преземе мерки на претпазливост.

Окото е изложено на различни опасности кои можат да се поделат во четири групи:

  • механички опасности предизвикани од прашина или микрочестички
  • оптички опасности предизвикани од светлина или ласерско зрачење (УВ и IR зрачење, отсјај од светлина)
  • хемиски опасности предизвикани од киселини, алкалии или пареи
  • термички опасности предизвикани од пламен или топла течност

Кога треба да носите заштитни очила?

Иако повредите на очите на работното место не се најчестиот вид на повреда, тие можат да бидат особено тешки, што потенцијално ќе доведе до губење на видот. Затоа, на многу работни места, задолжително е да се носат заштитни очила. Очилата за заштита при работа за трговијата, индустријата и медицинскиот сектор ги штитат корисниците од удари, радијација, хемикалии или цепнатинки, во зависност од моделот. Доколку вработените се изложени на опасности како овие на нивното работно место, носењето заштитни очила не се препорачува, туку - тоа е задолжително.

Безбедност преку прифаќање на носителот

Само постојаното носење производи за заштита на лице гарантира заштита од различни опасности. Заштитните очила Würth се карактеризираат со бројни својства кои промовираат прифаќање на нивното носење:

  • Одличен комфор при носење
  • Совршено вклопување
  • Модерен, спортски дизајн
  • Највисока безбедност
  • Заштита и начин на живот

Уникатен слој

Многу посебна технологија за обложување овозможува обложување на леќите на заштитните очила за да биде исклучително отпорно на гребење однадвор и трајно да не се замаглува однатре. Гарантира 100% УВ заштита.

Заштитата на очите е особено важна кога работите со опасни материи. Во Würth ќе најдете едноставни заштитни очила, заштитни штитови за лице, кои исто така ја штитат устата и носот од можни опасности, како и очила за заварување и шлемови за заварување, кои на најдобар можен начин ги исполнуваат сите барања на оваа професија за да ви овозможат работи безбедно. Исто така, ќе ги најдете вистинските додатоци за нега и одржување на овие производи, така што вашите очи ќе бидат сигурно заштитени на долг рок.

ЈАСЕН ВИД И ПОКРАЈ БЕЗБЕДНОСНИТЕ ОЧИЛА

Дупчење, брусењесечење: На градилиштето, шпонови и прашина или летачки искри можат брзо да ви го привлечат вниманието.Ова резултира со сериозни повреди.Можете да го спречите ова со соодветните заштитни очила.На што да внимавате:

Околу 70% од сите повреди на окото се предизвикани од механички влијанија.Тоа значи преку удари, или туѓи тела што влегуваат во очи.Ризикот од ова е особено е голем на градежните места, бидејќи не само што летаат искри при дупчење, брусење или сечење, туку и многу шпонови и распрскувачи.Безбедносните очила го спречуваат ова.Мора да го земете предвид следново:

  1. Очилата не се само очила

Апликацијата го одредува моделот.

Заштитата на очите е апсолутно задолжителна.Според Законотза здравје и безбедност при работа ипрописите за спречување несреќи,работодавците седолжни да утврдат кои опасности (механички, оптички, хемиски, термички, биолошки или електрични) постојат за очите и лицето.Заштитни мерки мора да се преземат соодветно.

  1. Оптимална заштита, оптимална удобност

Најдобрите очила немаат корист ако не се носат.Затоа, при изборот на моделот, обрнете внимание на удобноста.Започнува со тежината.Современите очила како што се ЛИБРА од Вурт, тежат помалку од 20 грама - така што тешко може да ги почувствувате на лицето.

Прилагодливите влошки за носот и рамовите овозможуваат оптимално вклопување.За постојан, неограничен преглед, леќите треба да бидат отпорни на гребење однадвор, а од внатрешната страна да не замаглуваат.За ова се користи специјална обвивка.И за крај, но не и најмалку важно, привлечен дизајн ве поттикнува да носите очила за безбедност.

  1. Дискот не е ист како дискот

Класите за безбедност

Барањата за безбедносни очила се регулираат, меѓу другото, со стандардот DIN EN 166. Очила за механичка заштита се достапни со јасни и затемнети пластични леќи.Како по правило, недовршените примероци нудат и целосна заштита од штетно УВ зрачење.Постојат пет различни класи во однос на механичка јачина:

  • Без означување: основна механичка јачина
  • Класа S: зголемена механичка јачина до 5,1 метри во секунда брзина на удар
  • Класа F: влијание со мала енергија до 45 m / s
  • Класа B: Влијание на средна енергија до 120 m / s
  • Класа A: големо енергетско влијание до 190 m / s

Заштита на очите од Wurth - ова се вашите придобивки

Најдобрите очила за заштита при работа не само што гарантираат дека ништо не може да влезе во очите - тие нудат високо ниво на удобност на корисникот и дополнителни функции. Во зависност од моделот, заштитните очила се опремени со следните карактеристики за да се обезбеди оптимална безбедност при работа:

 

  • слој против магла од внатрешната страна или од двете страни
  • индиректни или целосно затворени отвори за воздух
  • слој отпорен на гребење и хемиски отпор однадвор или од двете страни
  • подобрување на контрастот
  • UV 400 заштита
  • отпорност на искри
  • одлична ергономија и удобност на корисникот бидејќи може да се прилагодат на обликот на лицето
  • преклопни елементи за дополнителна визуелна или заштита на лицето

Издвојуваме:

Ергономија - клучот за оптимална удобност при носење

Покрај највисоките можни безбедносни својства, заштитните очила мора да понудат и максимална удобност за носителот - затоа што треба да се заштитат и да се вклопат! Затоа, идеалната ергономија на очилата е клучот за трајно прифаќање на корисникот, бидејќи правилната ергономија го прави носењето на заштитните очила позитивно искуство.

ОДЛИЧНА КЛИМА: КАКО ДА СТАНЕТЕ ДАВАТЕЛ НА УСЛУГИ ЗА СИСТЕМИ ЗА КЛИМАТИЗАЦИЈА
0 ОДЛИЧНА КЛИМА: КАКО ДА СТАНЕТЕ ДАВАТЕЛ НА УСЛУГИ ЗА СИСТЕМИ ЗА КЛИМАТИЗАЦИЈА

Понудете им на вашите клиенти одржување на климатизацијата и безбеден дополнителен профитабилен бизнис - во корист на вашите клиенти и вашата компанија.

Автомобил без клима? Тешко е да се замисли денес!Според статистики, 93 отсто од новите автомобили купени во 2016 година биле опремени со клима уред. Кај купените половни автомобили таа бројка изнесува 87 проценти. Тоа значи дека 9 од 10 ваши клиенти можат да ви понудат одржување на климатизацијата. Земени се во предвид автомобили произведени пред повеќе од 5 години, со претпоставка дека оваа годишна старост е максималната гаранција што ја добиваме кога купуваме нов автомобил.

Кога возилото излегува од гарантен рок, претпоставка е дека повеќето сопственици се обраќаат за сервис кај реномирани авто механичарски работилници, секако и кај овластените сервисери за конкретен бренд.

Дополнителен профитабилен бизнис кој лесно можете да го искористите. Размислете за еденвработен во вашиот сервис, кој е обучен за системи за климатизација и да го проширите вашиот опсег - во корист на вашите клиенти и вашата компанија.

 

Зошто е исплатлива дополнителната квалификација?

Сеопфатната услуга околу климатизација е дополнителна понуда за вашите клиенти што не секоја работилница може да ја понуди во моментот. Работите за одржување и поправка на системите за климатизација секогаш ќе бидат неопходни затоа што:

  • течат црева
  • ладилното средство (фреонот) може да се дифузира (потребно е полнење, откривање на истекување),
  • Приклучоците се олабавуваат, заптивките стареат и се сушат,
  • Кондензаторот и водовите за поврзување се во пределот на возилото каде што постои ризик од удари на камчиња или оштетување на кондензаторот во случај на оштетување на предниот дел,
  • приклучоците за одржување може лесно да протекуваат, на пример поради нечистотија при поврзување на сервисните црева,
  • Компонентите на системот за климатизација подлежат на на абење,
  • Може да навлезе и влага
  • На испарувачот или во колекторот може да се насоберат бактерии и лоши мириси.

Квалификација на вашиот сервисен персонал

Поради новите прописи за заштита на климата на Европската унија, производителите на автомобили се принудени да користат нови средства за ладење кои го намалуваат ефектот на стаклена градина. Ладилното средство R1234yf веќе одамна е лансирано на пазарот. Оттогаш, процентот на ова средство за ладење во системите за климатизација континуирано расте. Како резултат на тоа, барањата за работилниците се менуваат и во однос на поправки и сервисирање од експерти за климатизација.

Доколку сакате да понудите дополнителна услуга поврзана со климатизацијата, во игра влегува законодавецот. Врз основа на новата регулатива за заштита на климата, вие сте обврзани дополнително да ги квалификувате вашите вработени во службата во согласност со регулативата на ЕЗ 307/2008. Прекршувањето на регулативата може да се казни со парични казни.

Структура, компоненти, услуга: што треба да знаете за системите за климатизација

Лето, 35 степени под сенка, патувањето до одмор можеше да биде толку пријатно... Да не беше топлината што се собира во автомобилот. Може да се сметате за среќни ако имате клима уред во вашиот автомобил.

Но, како всушност функционира ладењето? Системите за климатизација не се ладат со производство на студ, туку повеќе ја извлекуваат топлината од околината. Ние го знаеме ефектот што се користи овде, на пример од алкохолот кој има ефект на ладење на кожата или од чувството кога се потиме и сме изложени на ветер. Ако течноста испари, топлината се повлекува од телото. Така луѓето ја одржуваат телесната температура константна во лето или при физички напор. Сите уреди за климатизација и ладење, како што се фрижидери и замрзнувачи, работат според овој принцип. Но, тие не функционираат со алкохол, туку со средство за ладење.

Вашите услуги: проверка на климатизација и сервис на климатизација

Проверка на климатизација или сервис на климатизација? Два поими кои вашите клиенти тешко ги разликуваат. Затоа е важно да се објаснат поединечните поими и да се покаже каде е главниот фокус. Ја препорачуваме следнава постапка:

Проверка на климата: зошто е неопходна визуелна инспекција?

Проверка на климатизацијата треба да се врши годишно или на секои 15.000 километри. Обично вклучува визуелна проверка на сите релевантни и лесно достапни компоненти на системот за климатизација. Филтерот во кабината ги филтрира честичките од прав, полен и нечистотија од воздухот пред да се излади и да се внесе во кабината. Сепак, неговиот капацитет за задржување нечистотија е ограничен. Препорака е да се замени на секоја сезона, пролет и во есен. Во перките на испарувачот се формира кондензација, а со текот на времето тука се населуваат бактерии, габи и микроорганизми. Затоа, испарувачот мора редовно да се дезинфицира.

filter polen

Исто така, препорачуваме да ги проверите важните параметри, како што се високиот и нискиот притисок во колото на течноста за ладење и температурата. Од ова може да се извлечат груби заклучоци за состојбата на климатскиот систем и да се откријат сериозни грешки во рана фаза. Во секој случај, филтерот за воздух во кабината треба да се провери и, доколку е потребно, да се замени.Треба да оставите околу 15 минути за проверка на климатизацијата.

Сервис за климатизација: на секои две години

Сервисот за климатизација треба да се врши на секои две години. Служи за темелна проверка на целиот систем за климатизација. И овде се проверуваат високиот и нискиот притисок, температурата на одливот и филтерот во кабината. Дополнително, се проверуваат сите релевантни компоненти и се заменува ладилното средство. Доколку е потребно, во системот се додава контрастно средство. Системот потоа е подложен на тест за истекување.

Дури и со нов систем за климатизација, до десет проценти од ладилното средство излегува секоја година. Ова е нормален процес, но го намалува капацитетот за ладење, па дури и постои ризик од оштетување на компресорот. Филтерот за сушење ја отстранува влагата и нечистотиите од ладилното средство. Во зависност од возилото, сервисот за климатизација трае околу еден час.

 

За да им олесните на вашите клиенти да ги запомнат разликите, едноставно споредете ја посетата на работилницата со посета на стоматолог: Проверката на климата е годишен рутински преглед за време на кој забите ги проверува стоматологот (визуелен преглед). Сервисот за климатизација е понапорен и одзема повеќе време отколку чистење на заби или пломба.

Совети за ваша безбедност: Како да спречите несреќи на работа

Ако ладилното средство дојде во контакт со вашата кожа или очи веднаш исплакнете ги со многу вода и исплакнете ги очите најмалку 15 минути. После тоа, пациентот треба да се консултира со лекар.

 

Носете соодветна заштитна облека

Може да се создаде токсичен гас, како што е флуор или фосген, доколку ладилното средство дојде во контакт со отворен пламен или жешки површини. Дури и во ниски концентрации, овие гасови може да се препознаат по нивниот лут мирис. Доколку течното средство за ладење дојде во допир со кожата, ќе дојде до смрзнатини. Кога ракувате со разладни средства, затоа е од суштинско значење да се носат заштитни очила и ракавици, на пример направени од флуороеластомери. Кожните и ткаените ракавици се несоодветни. Гасните средства за ладење се потешки од воздухот. Затоа, постои ризик од задушување во близина на земјата или монтажни јами. Секогаш обезбедувајте соодветна вентилација кога ракувате со разладно средство!

 

Правилно ракување со шишињата (боците) за полнење

- Не изложувајте на сонце или висока топлина

- Заштитете се од мраз

- Транспортирајте исправено

- Не дозволувајте да падне

- Секогаш добро затворајте

Полнење шишиња со 1 вентил: За враќање на течното средство за ладење од шише за полнење без цевка за подигање, мора да го свртите шишето наопаку, односно вентилот за полнење мора да биде на дното.

Полнење шишиња со 2 вентили: Во контејнерот има цевка за кревање. Садот не смее да се става наопаку.

КАКО ДА НАПРАВИТЕ СВОЈ ШАХОВСКИ СЕТ
0 КАКО ДА НАПРАВИТЕ СВОЈ ШАХОВСКИ СЕТ

Шаховски фигури од навртки, завртки и подлошки

Идејата за фигури за шах од сврзувачки елементи дојде сосема случајно. Секојдневно во нашата работа ги користиме, па и нудиме решенија со овие сврзувачки елементи, па тогаш зошто да не направиме и нешто креативно кое ќе го користиме долго. Толку многу различни завртки и навртки со различни големини и облици и комбинации и... ете ги шаховските фигури.

Секако во шахот се сетови фигури во две различни бои, најчесто бела и црна. Овде едниот комплет е од поцинкувани или нерѓосувачки завртки, додека вториот го обоивме со бакар во спреј. Наместо боење со бакар во спреј, можете да употребите завртки и навртки од бакар или месинг. Еве ги едноставните чекори за да изградите ваш сопствен шаховски сет што ќе трае долго.

Чекор 1:Изберете го вашиот дијаметар.За овој проект користевме навртки, завртки и подлошки од M8 mm;удобна големина во вашата рака и убаво се вклопува на шаховска табла од макс. 45 - 50 cm.

Чекор 2:Соберете ги навртките, завртките и подлошките заедно. Ние отидовме на „шопинг“ во нашиот магацин, а вие можете да купувате од нашата онлајн продавница и ние ќе ја завршиме целата напорна работа за вас.

Чекор 3:Зашрафете ги парчињата следејќи ги нашите упатства

 

Пион / пешак

пионпион 2