За подобрување на карактеристиките и зголемување на протокот на дизел гориво при ниски температури.
Redukton pirjen e duhanit në motorët me benzinë dhe me naftë.
Redukton konsumin e vajit duke stabilizuar viskozitetin dhe duke kompensuar humbjet e viskozitetit.
Ndihmon në parandalimin e tymit blu nga gazrat e shkarkimit.< br />Përmbajtja
Адитив за чистење на инјектори кај дизел мотори, 150 ml е специјално формулиран производ за ефикасно чистење на системот за вбризгување кај сите типови дизел мотори во патнички и комерцијални возила. Овој адитив ги отстранува наслагите во пумпата за вбризгување и инјекторите, обезбедувајќи чисто согорување и оптимални перформанси на моторот. Дополнително, го зголемува цетанскиот број на горивото, што резултира со помалку "чукање" на моторот и подобра работа. Редовната употреба на овој адитив помага во заштита на системот за гориво од корозија и ја подобрува ефикасноста на моторот. Се препорачува додавање на содржината од 150 ml во резервоарот по секоја поправка на системот за вбризгување или моторот, при што количината е доволна за 30 до 50 литри дизел гориво.
Течноста за детекција на CO₂ е наменета за брзо и ефикасно откривање на присуство на јаглерод диоксид во системите за ладење и издувните гасови на возилата. Оваа незапалива и безкиселинска течност е безбедна за употреба и еколошки прифатлива. Лесно се отстранува по употреба, овозможувајќи практично и безбедно користење.
Овој производ е моќен чистач за мотори, менувачи, машини, шасии и каросерии. Брзо и лесно ги отстранува маслата, мастите, катранот и другите нечистотии. Погоден е за рачно чистење или со уреди за миење под висок притисок. Не содржи AOX соединенија, формалдехид или халогенирани јаглеводороди, што го прави еколошки прифатлив. При правилна употреба и нормални нивоа на загадување, не се очекува да влијае на ефикасноста на сепараторите за вода.
Për të pastruar sistemin e injektimit dhe dhomën e djegies së naftës.
Optimizon konsumin e karburantit
Reduktimi i vlerave të dëmshme nga emetimet e gazit.
Rivendos fuqinë e plotë të motori.