Преземете ја апликацијата

Можете да ја користите нашата мобилна апликација од дадената врска. Кликнете на Преземи апликација
Напомена за правни лица : направете налог или за да ги видите големопродажните цени
(0) Артикли
Немате ставки во вашата кошничка.

Your cart is empty

    Close
    Филтер
    Преференци
    Пребарување
    RSS

    Блог

    АНТИФРИЗ ФАКТИ - СÈ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА РАЗЛАДНА ТЕЧНОСТ
    0 АНТИФРИЗ ФАКТИ - СÈ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА РАЗЛАДНА ТЕЧНОСТ

    Кога ќе се приближи студеното време, време е да му посветите внимание на вашиот автомобил уште еднаш за да бидете сигурни дека е целосно подготвен за падот на температурата.

    Со сите проверки што треба да се направат, како што се светлата, бришачите на ветробранското стакло и гумите, лесно е да се заборави на системот за ладење.

    Некористењето на вистинската течност за ладење или правилен однос на дел антифриз и вода, може лесно да доведе до сериозни проблеми со моторот.

     

     

     

    Значи, што е антифриз и како можеме правилно да го користиме за да ги заштитиме нашите автомобили?

    ШТО Е АНТИФРИЗ?

    Течност на база на гликол направена првенствено од етилен гликол или пропилен гликол, антифризот е една од компонентите на течноста што се користи во системот за ладење на вашиот автомобил.

    Освен гликол, мешавините за антифриз имаат и pH додатоци кои ја одржуваат алкалноста на растворот и антикорозивни соединенија кои спречуваат деградација на металните компоненти на системот за ладење.

    ШТО ПРАВИ АНТИФРИЗОТ?

    Помислете на антифризот како течност за контрола на температурата во возилото.

    Сите мотори со внатрешно согорување создаваат огромна количина на топлина.

    Доколку не се контролира порастот на температурата, прецизните компоненти на моторот, кои се направени од гума, метал и пластика, ќе се оштетат, што ќе доведе до катастрофален дефект на моторот.

    Топлината може да се контролира со циркулирање на течност околу блокот на моторот.

    1. Таму каде што водата не успева, антифризот работи:

    Водата е одлична течност за ладење за моторите, но почнува да врие на 100 оC, а оваа температура лесно се постигнува кај моторот.

    Откако водата ќе почне да врие, таа се претвора во пареа која врши притисок врз ладилникот и цревата.

    Плус, како што пареата излегува од системот, нивото на водата значително се намалува, што може да доведе до прегревање.

    Потоа, водата замрзнува на 0оC. Значи, во областите каде температурите паѓаат под нулата, силата со која дејствува замрзнатата вода може да предизвика пукање на цревата и ладилникот.

    1. Двојна заштита со антифриз:

    - На едниот крај од спектарот, антифризот ја намалува точката на замрзнување на водата во смесата со течноста за ладење, со што го спречува нејзиното замрзнување во внатрешноста на ладилникот, пумпата за вода и цревата.

    - Од друга страна, ја зголемува точката на вриење на водата во мешавината на течноста за ладење, давајќи и поголем капацитет за ладење.

    Затоа користењето на течноста за ладење е најдоброто решение за одржување на вашиот автомобил да работи на стабилна температура.

    1. Многу повеќе од само контрола на температурата:

    Друг проблем со водата е фактот што таа брзо може да доведе до корозија на сите метални компоненти во моторот, вклучувајќи ги и железните и алуминиумските делови.

    Бидејќи смесите за антифриз содржат антикорозивни елементи, тие ја спречуваат оваа деградација.

    Плус, овие производи содржат и компоненти кои ја забавуваат органската контаминација или акумулацијата на бактерии, што би било значително побрзо доколку се користи само вода како течност за ладење.

    РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ АНТИФРИЗ И ТЕЧНОСТ ЗА ЛАДЕЊЕ

    Течноста за ладење е едноставно претходно измешан раствор на антифриз и вода; стандардно, во сооднос од 50-50 или макс. 70-30.

    Антифризот треба да се измеша со вода пред да може да се користи. Не се препорачува користење на чист антифриз во моторот.

    На етикетите на шишето јасно е наведено за каков антифриз станува збор, а најчесто се се разликуваат по боја.

    РАЗЛИЧНИ ВИДОВИ НА АНТИФРИЗ

    Во однос на главната компонента, мешавините за антифриз се достапни во стандардна форма базирана на етилен гликол или нетоксична верзија базирана на пропилен гликол.

    Но, тоа не е главната разлика.

    Примарната варијација во растворите за антифриз се заснова на антикорозивните додатоци што се користат во нив.

    До средината на деведесеттите, стандард беа антифризните мешавини базирани на етилен гликол, светло зелени.

    Поновите возила и нивните напредни компоненти на моторот ја зголемија потребата за поефективни антифриз решенија кои ќе понудат поголема заштита.

    Ова доведе до црвени, зелени, сини, жолти и портокалови течности. Секоја од нив е наменета да одговори на специфичните барања на различни мотори и нивните компоненти.

    При изборот на течности за вашиот автомобил, секогаш е добра идеја прво да погледнете во прирачникот за да видите што препорачува производителот на вашиот автомобил.

    5892332101Антифриз LL G11

    ЗОШТО АНТИФРИЗОТ ИМА РАЗЛИЧНИ БОИ?

    И етиленот и пропилен гликолот се безбојни течности и антикорозивните соединенија и другите адитиви не би направиле голема разлика во нивната безбојна форма.

    Со оглед на варијацијата во растворите за антифриз, производителите додаваат бои на овие мешавини, така што може лесно да се разликува еден вид од друг.

    Во основа, течностите за ладење доаѓаат во 3 вида:

    1. Формула на неорганска киселина (IAT):

    Користена во сите автомобили до раните деведесетти, ова е основната светло зелена течност за ладење која сè уште се користи во сите постари автомобили.

    Направени со додавање на фосфати и одредена количина силикати во гликол, овие ниско-силикатни, конвенционални раствори за антифриз, исто така, имаат дополнителни адитиви за течноста за ладење (SCA) во нив за да ја заштитат облогата на моторот од корозија. Всушност, SCA се првите компоненти на течноста за ладење што се трошат.

    Затоа, на овие постари зелени течности им треба промена на секои 2 години или 40.000-50.000 километри.

    1. Технологија на органска киселина (ОАТ):

    Овие течности за ладење станаа стандард околу доцните деведесетти и сè уште се применуваат во многу понови автомобили ширум светот.

    Иако се без фосфати и силикати, OAT течностите за ладење нудат слична отпорност на корозија како и зелениот антифриз.

    Но, антикорозивните соединенија во овие раствори имаат бавно распаѓање, што му дава на производот подолг животен век.

    Исто така, тој е специјално дизајниран да нуди антикорозивна заштита на алуминиумските и пластичните делови во автомобилите од понова генерација.

    Познати како „траен“ или антифриз со „долг-животен век“, течностите за ладење ОАТ, треба да се заменат на секои 3-5 години.

    Друго важно е тоа што за разлика од IAT течностите за ладење, OAT производите користат пропилен гликол како основа, така што тие се помалку штетни за домашните миленици, децата и околината во случај на излевање или вриење.

    Постојат мешавини за антифриз кои се портокалови, жолти или црвени, но доаѓаат и во други бои, како сина, црвена и многу темно зелена, во зависност од варијантата и производителот.

    Овие течности за ладење се широко достапни и се користат во повеќето ГМ автомобили и камиони произведени по 1995 година, како и во возилата произведени помеѓу 1996 и 2001 година од Audi, Honda, Jaguar, Kia, Land Rover, Mazda, Nissan, Porsche, Saab, Toyota и VW.

    1. Технологија на хибридна органска киселина (HOAT):

    Овие течности за ладење ги комбинираат најдобрите производи од IAT и OAT за да понудат супериорна отпорност на корозија за алуминиумските делови и отпорност на 'рѓосување за железните компоненти.

    Обоени во жолта или портокалова, производите на HOAT се достапни и во низа други нијанси како розева, виолетова и сина.

    Препорачана замена ена секои 5 години и се специфицирани за повеќето автомобили произведени по 2002 година од Audi, BMW, Chrysler, Ford, Mercedes, Saab, Volvo и VW.

    Бојата секако не е сигурен показател за видот на течноста за ладење што ја добивате.

    Единственото нешто за што се добри различните нијанси е да се спречи ненамерно мешање на два вида производи.

    МОЖЕТЕ ЛИ ДА МЕШАТЕ АНТИФРИЗ СО РАЗЛИЧНИ БОИ?

    Накратко: не, не можете да мешате различни видови мешавини за антифриз. Не се препорачува, иако некои производители дозволуваат да се мешаат одредени типови.

    HOAT течностите за ладење се достапни во најмалку 3 варијанти (Silicated HOAT, Fosphated HOAT и HOAT без фосфат), и не треба да ги мешате заедно.

    Мешањето на зеленото со портокалово или портокаловото со сино/жолтото итн. ќе доведе до хемиска реакција во резервоарот.

    Ова предизвикува формирање на кафеава, желатинозна тиња во резервоарот и радијаторот што може целосно да го блокира системот за ладење со текот на времето.

    КОЛКУ ЧЕСТО ТРЕБА ДА ГО МЕНУВАТЕ АНТИФРИЗОТ?

    Без разлика дали е направен од етилен гликол или пропилен гликол, антифризот сам по себе не истекува.

    Сепак, антикорозивните додатоци во него, со текот на времето се трошат и токму тогаш ви треба промена.

    Како што беше дискутирано погоре, IAT течностите за ладење имаат најкраток животен век од околу 2 години, додека и OAT и HOAT нудат околу 5 години.

    Кога вашиот автомобил сигнализира дека му треба промена на течноста за ладење?

    Светлото за течноста за ладење се пали: Овој индикатор укажува на ниско ниво на течноста за ладење, како и на моторот што работи со повисока температура. Обично, ова е резултат на истекување на течноста за ладење и треба да се провери.

    Повисока од нормалната температура на мерачот: Ако вашиот мотор работи на оптимална температура, иглата на мерачот ќе биде во нормала. Ако иглата се движи нагоре или надолу, тоа е индикатор за компромитиран систем за ладење.

    Значајна локва со обоена течност: Aко вашиот автомобил зад себе остави обоена локва на патеката, ова е од истекување на течноста за ладење. Запомнете дека таквите барички треба да се исчистат пред да направите било што друго, бидејќи тие се многу токсични и за луѓето и за животните.

    Сладок мирис: Иако не е толку очигледен индикатор како локвата на течноста за ладење на патеката, слаткиот мирис околу автомобилот (внатре или надвор) исто така може да укаже на истекување на течноста за ладење.

    Греење што не работи: Грејачот работи на истата течност за ладење како и моторот на возилото. Во случај на истекување, очигледно нема да има доволно течност за ладење за да оди наоколу, а грејачот ќе биде првиот што ќе попушти.

    КОЛКУ ЧЕСТО ТРЕБА ДА ГО ПРОВЕРУВАТЕ НИВОТО НА АНТИФРИЗ?

    Повеќето производители на автомобили и производители на течност за ладење препорачуваат да ги проверувате нивоата на течноста за ладење секогаш кога ќе наполните гориво или барем еднаш на секои две недели.

    Минимум, треба да го проверувате нивото на течноста за ладење еднаш на секои 6 месеци, односно пред лето и пред зимата.

    Не се потребни повеќе од една или две минути за да се провери нивото на течноста за ладење во резервоарот.

    Ако погледнете внимателно, ќе ги најдете максималните и минималните ознаки на нивото на телото на резервоарот, од страна.

    Бидејќи резервоарот е направен од полупроѕирна пластика, а течноста за ладење е обоена, често можете да го проверите нивото на растворот без да го отворите капачето.

    Ако нивото на течноста е под максималната линија, тоа може да се должи на природно и постепено губење.

    Сè што треба да направите, во овој случај, е да ја надополните препорачаната течност за ладење од производителот и да почекате до следната проверка.

    Но, ако нивото се спуштило под минималната ознака, треба да го надополнувате резервоарот и да го проверувате на дневна основа во следните неколку дена.

    Ако нивото се спушти под максималната линија секој пат кога проверувате до точка каде што треба да дополнувате секој ден, ова може да се припише на истекување во системот.

    ЗАКЛУЧОК

    Најважното нешто што треба да се запамети е да ги следите препораките на производителот.

    Користењето премногу или премалку антифриз во мешавината на течноста за ладење нема да ве однесе никаде.

    Премногу е исто толку лошо како и премалку, бидејќи ја загрозува способноста на смесата да се движи низ системот и оттука го попречува нејзиниот капацитет за ладење.

    За употреба во текот на целата година, 50-50 (антифриз за вода) е идеална пропорција, додека во зима, можеби ќе сакате да ја зголемите на макс. 70-30 (70% антифриз).

    Конечно, иако е можно да користите само вода ако ви снема течност за ладење, за вашето возило набавете ја течноста за ладење што му е потребна веднаш штом ќе стигнете до бензинска пумпа за да спречите непоправливи оштетувања на моторот.

    5892332001Антифриз LL G12

     

    НEКОЛКУ СОВЕТИ ВО ВРСКА СО КОСЕЊЕТО ТРЕВА
    0 НEКОЛКУ СОВЕТИ ВО ВРСКА СО КОСЕЊЕТО ТРЕВА

    Важен чекор до прекрасен тревник

    Најубавата декорација на секоја градина е прекрасен тревник. Една од основните работи коишто треба да ги направите за прекрасен изглед на вашиот двор е одржување на тревникот.

    Одржување на тревникот не подразбира само косење и наводнување, туку вклучува и користење на одредени ѓубрива, потоа во кој период од годината се нанесуваат, колку често се коси и колку често се наводнува тревникот, плевење, кога треба да се помине со гребло...

    Кога зборуваме за косење на трева сметаме дека тоа е толку едноставна работа, вклучување на косилката, поминување преку целиот тревник и готово.

    Првата работа за која би се запрашале е на која висина е добро да се коси тревата?

    Сите косилки имаат прилагодување на висината, и тоа не е случајно зошто е така.

    Зошто треба да се коси тревата повисоко?

    Повеќето луѓе сметаат дека тревата треба да се коси ниско, тоа му дава поубав изглед на тревникот, но ако косите високо, тоа ќе направи неколку различни работи.

    Повисоката трева ќе ја засени почвата што ќе го спречи никнувањето на семето на плевелот а исто така сонцето потешко ќе продре до почвата и ќе спречи нејзино побрзо сушење, односно влагата ќе се задржи подолго. Дополнително, подолгите листови на тревата имаат повеќе клетки за фотосинтеза и хранење на растението.

    Колку високо треба да ја косите тревата? Прилагодете ја висината на косење да биде најмалку 7 cm и повеќе.

    Најголема грешка е кога се коси тревата многу ниско. Кога велиме многу ниско тоа е пониско од 7 cm, а токму оваа должина е вистинското зеленило на тревата, тоа е местото каде растението ја складира својата вода и ако го косите високо ќе биде потолерантно на суша и нема да морате да го наводнувате тревникот толку често. Колку повисоко ја косите тревата толку подлабоко ќе растат корените на тревата. Како општо правило корените на тревата ќе одат три пати подлабоко отколку што е висината на косениот дел.

    Можете и сами да направите споредба ако еден дел од тревникот го искосите на 5 cm висина, а друг дел на 8 cm висина. Ќе забележите дека повисоката трева има темно зелена боја и кај неа коренот е многу подлабок отколку кај пониската трева.

    Да заклучиме, за поздрав и поубав тревник, прилагодете ја висината на косење во горните два степени на вашата косилка. Не ставајте на најниско или на претпоследниот степен на висина.

    Следно е колку често се коси тревата? Косете еднаш неделно, не е потребно почесто косење. Или правило е да не отстранувате повеќе од 1/3 од висината на тревата. Секако, не оставајте подолги периоди на растење.

    Следно нешто што треба да проверите е дали ножот на косилката е доволно остар. Ако косите со недоволно остар нож, тој има тенденција да ја кине тревата наместо да ја сече што дозволува одредени болести да ја загрозат тревата. Острете го ножот на секои 4 косења.

    Никогаш не косете кога е влажно. Многу луѓе се во искушение веднаш по дожд да влезат во тревникот и да го искосат. Но, тоа е навистина лошо за тревата, предизвикува кинење на стеблата на тревата и исто така им овозможува на болестите да ја загрозат тревата.

    Отсекување на рабовите покрај тротоар се прави под агол од 90 степени наместо под агол од 45. Ако рабовите се отсечени под агол од 45 степени има можност да се развие ползечка трева.

    На крај, многу луѓе ја користат корпата за собирање на трева за да ги соберат искосените остатоции потоа да ги одложат на депонија. Остатоците од искосената трева содржат азот и тоа е всушност ѓубриво што ќе му помогне на тревникот да преживее. Овие остатоци содржат бактерии кои се корисни и за почвата и додаваат дополнителна огранска материја назад во тревникот.

    Совет пред се е кога го косите вашиот тревник користете косилка за малчирање и вреќичка, не ги ставајте остатоците во кеси.

     

    Секое следно косење, препорака е да ја смените насоката на косење, од косење трева во должина во косење во ширина. Тоа ќе помогне тревата да не се турка во иста насока.

    Повремено чистете го плевелот така што ќе го извадите од тревникот заедно со неговиот корен. Ако ова не го правите, набрзо плевелот ќе се рашири низ тревникот и ќе ја уништи тревата. Побарајте совет од стручни лица за одржување тревници, како најефикасно може да се справите со плевелот низ тревникот.

    На крај, секако дека е важно и каков тип на трева имате. Трева за голема изложеност на сонце, трева за под сенка, трева која трпи почесто газење и сл. Преземете соодветно одржување за секој тип на трева.

    Само совесно и правилно одржување на тревникот ќе ни даде свеж, зелен тревник со еднаква густина.

    Размислете: Можете на почеток да го имате најубавиот тревник, но ако не го одржувате правилно, многу брзо ќе се уништи.

     

    ЗДРАВСТВЕНА ОПАСНОСТ ОД ПРАШИНА ОД ДРВО - КАКО СТОЛАРИТЕ ГИ ЗАШТИТУВААТ СВОИТЕ ВРАБОТЕНИ
    0 ЗДРАВСТВЕНА ОПАСНОСТ ОД ПРАШИНА ОД ДРВО - КАКО СТОЛАРИТЕ ГИ ЗАШТИТУВААТ СВОИТЕ ВРАБОТЕНИ

    Дрвена прашина - невидлива опасност

    За многумина, преработката / обработката на дрво е вообичаена секојдневна работа во која влијанието на дрвната прашина честопати се потценува - на крајот на краиштата, прашината не може да претставува закана.

    Дрвената прашина е опасна. Кога се пали - и кога се вдишува.Прашината од дрво, во зависност од видот на дрвото, може да доведе до сериозни здравствени проблеми - од хронично воспаление до рак на носната слузница. Затоа, претпазливоста и заштитата е задолжителна за столарите и други компании кои обработуваат дрво.

    Како да спречите дрвената прашина да го загрози здравјето на вашите вработени:

    Кои професионални групи се особено изложени на ризик од прашина од дрво?

    Се проценува дека два милиони луѓе работат во дрвната индустрија во Европа, вклучувајќи 660.000 само во Германија.Во принцип, прашината од дрво може да претставува закана по здравјето за секој од нив, иако на различни степени. Развојот на прашина во пилана со груба обработка е помал отколку во столарија, каде се создава многу прашина од дрво, особено кога станува збор за рачна работа. Паркетари, градители на скали или производители на прозорци кои работат со дрво, исто така, треба да се стремат кон соодветна заштита од прашина од дрво.

    Кои клинички слики се резултат на прашина од дрво?

    Особено во пролет, никој не размислува за сериозна состојба на носот кога чеша или е сув. Многумина сами дијагностицираат поленска треска или обична настинка и се обидуваат да се борат со симптомите со назален спреј, инхалација или антиалергиски лекови. Таквото однесување може да доведе до доцна откривање на рак на носот. Се смета дека носот е особено изложен на ризик од рак, бидејќи секојдневно е изложен на бројни влијанија од околината. Носната слузница ги филтрира штетните гасови или честичките прашина за да не навлезат во белите дробови. Сепак, овие загадувачи се заглавуваат во носната слузница и потоа можат да предизвикаат не само рак, туку и други болести како што се астма, акутно или хронично воспаление на носната слузница или алергии.

    Знаците на назален карцином може да бидат чести, мало крварење од носот, зголемено лачење и попречено назално дишење. Во овој случај, треба итно да се консултирате со лекар.

    Што да направите во случај на болест?

    Најпрво добрата вест: ако ракот на носот се открие рано, шансите за закрепнување се многу добри. Постарите луѓе кои долги години работеле во дрвната индустрија, исто така треба да имаат редовни прегледи за време на нивното пензионирање, бидејќи болеста може да се појави и години подоцна

    Дабот и буката се сметаат за особено опасни. Затоа во Европа се изготвени детални правила за работа со дабово и буково дрво . Федералниот институт за безбедност и здравје при работа (BAuA) наведува дека секогаш мора да се прават превентивни прегледи кога се работи со овие два вида дрво.

    За време на првичниот преглед, кој се врши пред да се започне со обработка на дрво, прегледот на внатрешниот нос е на списокот за проверка. Како дел од последователните прегледи, вработените помлади од 45 години мора да се прегледуваат најдоцна на секои пет години. Работниците над 45 години мора да се прегледуваат на секои 18 месеци. Во поединечни или сомнителни случаи, може да се нареди и ран последователен преглед. Здравствената заштита на трудот за вработените во дрвната индустрија може да ја вршат само специјалисти по медицина на трудот.

    Како можете да се заштитите себе си и вашите вработени од прашина од дрво?

    Опрема за лична заштита

    Техничкото правило за опасни материи (TRGS) 553 „Дрвена прашина“ регулира дека просечната вредност на смената на прашината од дрво на работното место не треба да надминува 2 mg/m³. Меѓутоа, за некои работи, како што е брусење паркет, оваа вредност не може да се одржи. Во такви случаи, како одговорен столар, мора да ги заштитите вашите вработени со обезбедување респиратори и очила. Дополнително, мора да се погрижите вашите работници да не ја извршуваат напорната активност предолго и да ја сведат на неопходен минимум.

    Соодветни уреди за респираторна заштита за прашина од дрвени предмети се:

    • Половина/четвртина маски со филтри P2
    • Полумаски за филтрирање на честички FFP2
    • Филтер единици со вентилатор TM 1P
    • Единици за филтрирање со вентилатор и шлем TH2P

     

    Секогаш советувајте ги вашите вработени да бидат внимателни и претпазливи на работа. Воочете им ги ризиците по здравјето од дрвната прашина и погрижете се вашите вработени редовно да се проверуваат од лекар ОРЛ.

    Уреди за вшмукување за работилница или машина

    Не смее да се надмине пропишаната просечна вредност на дрвна прашина на работното место. За да се обезбеди ова, дрвната прашина и дрвениот отпад мора да се извлечат на местото на обработка. Барањата за вшмукување се исто така утврдени во веќе споменатите Технички правила. Мора да се погрижите и вашите машини за обработка на дрво да се чистат редовно. Ова го намалува количеството на честички прашина веќе прикачени на алатката.

    Производи на оваа тема

    За Würth, здравјето на клиентите има врвен приоритет. Затоа нашата палета на рачни абразиви вклучува производни и системски решенија кои ви дозволуваат да дишете длабоко. Нашите рачни абразиви за машинска обработка имаат исклучително ефикасен систем со повеќе дупки. Во комбинација со дискот за брусење со повеќе дупки и сертифицираната индустриска правосмукалка, ова обезбедува оптимално и безбедно извлекување на прашината од дрво што се произведува - директно на лице место. Ако екстракцијата не е возможна (на пр. при брусење со рачно брусење), нашата широка палета на заштитни маски за дишење ви ја нуди потребната безбедност.

    БРИШАЧИ НА ШОФЕРШАЈБНА Е ВАЖНА БЕЗБЕДНОСНА КОМПОНЕНТА
    0 БРИШАЧИ НА ШОФЕРШАЈБНА Е ВАЖНА БЕЗБЕДНОСНА КОМПОНЕНТА

    Бришачите се клучна компонента на автомобилот која еволуирала со дизајнот на автомобилот.

    Тие се од суштинско значење за отстранување на дожд, снег, мраз, прашина, полен или други остатоци од шофершајбната за да имате јасен поглед кога возите. Бидејќи честопати сообраќајните несреќи се предизвикани од лошата видливост, ова ги прави бришачите на шофершајбната, заедно со светлата и внатрешната вентилација, од витално значење за безбедноста при возењето.

    Иако се многу важен дел од автомобилот, на бришачите на шофершајбната им се посветува малку внимание, а луѓето обично ја препознаваат нивната важност при невреме или обилни врнежи.

    Како и секоја друга опрема, четкичките на бришачите може да се скинат, пукаат и повеќе да немаат ефикасност за правилно чистење на шофершајбната.

    Затоа, погрижете се да ги замените бришачите на шофершајбната на време.

    Оттука, бришачите мора да бидат дел од редовниот сервис на автомобилот, во спротивно искинати бришачи може да ги загрозат животите на луѓето и да доведат до опасни последици.

    КОИ СЕ ЗНАЦИТЕ ЗА ДОТРАЕНОСТ НА БРИШАЧИТЕ? 

    • Истрошени гумички на бришачите, нерамномерно бришење.

    • Стврднати гумички на бришачите, тресење и бучава (чкрипење) при бришење.

    • Искинати гумички

    КАКО ПРАВИЛНО ДА СЕ ИЗБЕРЕ СООДВЕТЕН БРИШАЧ?

    Изборот на бришачот може да биде предизвик на прв поглед, но најпрво можеме да се запрашаме каков прифат за бришачите има на нашето возило, а потоа изборот е полесен.

    Дополнително, ако истиот прифат прима различни типови на бришачи, тогаш е прашање повеќеза преференциите и дизајн.

    Може според избор на дизајниздржливост до замена или според тип на автомобил ние да го избереме најкорисниот.

    Сè на сè, изборот е секогаш во рамките на квалитетни и сигурни производи бидејќи секогаш го бараме задоволството на нашите клиенти.

    Корисен линк за избор на бришачи и димензии според марка на автомобил:

    https://www.wurth.co.uk/en/wurth_gb/services/application/wiper_blade_finder/wiperblades.php

    Задоволство ни е да ви ја претставиме комплетната линија на бришачи вклучувајќи различни линии на конвенционални, flatblade, како и задни бришачи за автомобили и линија за комерцијални возила за соочување со повеќето пазарни сегменти каде што е потребен стабилен и доверлив квалитет.

    https://eshop.wurth.com.mk/avto-3

    Бришачите бараат добар дизајн, висококвалитетни материјали во метална или пластична структура, гумата за бришење со соодветна облога, како и одличен адаптерски систем компатибилен со типовите на краци за да обезбеди безбедно и удобно искуство во возењето на корисникот.

    Wurth бришачите се изработени од високо издржлив материјал и специјална гума за обложување кои се отпорни на абење, топлина и временски услови за да се обезбеди долготрајна употреба. Дизајнирани за перформанси во сите временски услови. Користење на напредна технологија за следење на контурите на заобленоста на шофершајбната за да се обезбеди секогаш бришење без бучава, мазно, чисто и без тресење.

    Аеродинамичниот дизајн го намалува отпорот, бришат стабилно дури и при најлошото време. Силните челични пружини обезбедуваат соодветна, униформа сила да се примени низ целата четка на бришачот. Перформансите остануваат конзистентни цело време. Нашите бришачи доаѓаат со различни видови адаптери што одговараат на широк опсег на возила. Овозможува брзо и лесно инсталирање во еден чекор, а на пакувањето има едноставни упатства за инсталација.

    КОНВЕНЦИОНАЛНА - СТАНДАРД СЕРИЈА

    Со конвенционален опсег на бришачи Würth обезбедува комплетно решение за различни пазарни сегменти во ОЕМ квалитет според спецификациите и очекувањата на корисниците.

    Оваа линија е поддржана и подобрена со постојаните повратни информации од нашите клиенти во повеќе од 40 земји, каде постојат многу различни климатски услови.

    Од официјално застапништво до независна работилница, работилници за поправка на шофершајбни, бензискистаници и сл., се трудиме да обезбедиме комплетно решение со адекватни перформанси за секој пазар.

    FLAT BLADE СЕРИЈА

    Рамните четкички на бришачите – Flatblade, се резултат на еволуција на традиционалниот конвенционален бришач. За разлика од конвенционалните бришачи, flatblade сечилата се потпираат на конструкција од јаглероден челик со единствен лачен дизајн кој овозможува рамномерна распределба на притисокот на стаклото. Благодарение на ова, flatblade бришачот може да ја прилагоди својата форма на кривината на модерните автомобилски ветробрански стакла и да одговори на поинаков начин на барањата на возилата со напредна аеродинамика при поголеми брзини, со што сечилото на бришачот поефикасно и со еднаква дистрибуција на сила и притисок налегнува на стаклото додека бришете, правејќи помазно чистење и минимално абење.

    Ако се фокусираме на неговата гума, нејзиниот засилен квалитет со графитна обвивка останува клучна карактеристика за давање енергија и зајакнување на перформансите на бришење во рамнотежа со неговото тивко движење. Овие робусни рамки и гума со извонреден отпор на корозија, топлина и УВ зрачење се најотпорни и неуморен систем за отстранување на водата, прашината и снегот. Резултатот е возачко искуство со видливост во најдобра форма.

    Забележете:

    Проверете дали шофершајбната нема масло, восок, катран и други нечистотии, за да не влијае негативно на работниот век.

     

    Совет:

    Секогаш ставајте заштитен материјал на шофершајбната при монтирање.

     

    Инсталација:

    Од аеродинамички причини (функција на спојлер), при монтажата мора да се осигура дека дупченото лого на листот на бришачот е свртено кон хаубата на моторот.

    ЗАШТИТНИ ОЧИЛА - КАКО ЕФИКАСНО ДА ГИ ЗАШТИТИТЕ ОЧИТЕ
    0 ЗАШТИТНИ ОЧИЛА - КАКО ЕФИКАСНО ДА ГИ ЗАШТИТИТЕ ОЧИТЕ

    Заштита на очите: безбедност на прв поглед

    Окото е важен човечки сетилен орган. Поради оваа причина, мора да се направи сè за да се заштитат очите и да се зачува видот. Доколку вработените се соочат со влијанија на работа кои го нарушуваат или дури го загрозуваат нивниот вид, работодавачот е должен да преземе мерки на претпазливост.

    Окото е изложено на различни опасности кои можат да се поделат во четири групи:

    • механички опасности предизвикани од прашина или микрочестички
    • оптички опасности предизвикани од светлина или ласерско зрачење (УВ и IR зрачење, отсјај од светлина)
    • хемиски опасности предизвикани од киселини, алкалии или пареи
    • термички опасности предизвикани од пламен или топла течност

    Кога треба да носите заштитни очила?

    Иако повредите на очите на работното место не се најчестиот вид на повреда, тие можат да бидат особено тешки, што потенцијално ќе доведе до губење на видот. Затоа, на многу работни места, задолжително е да се носат заштитни очила. Очилата за заштита при работа за трговијата, индустријата и медицинскиот сектор ги штитат корисниците од удари, радијација, хемикалии или цепнатинки, во зависност од моделот. Доколку вработените се изложени на опасности како овие на нивното работно место, носењето заштитни очила не се препорачува, туку - тоа е задолжително.

    Безбедност преку прифаќање на носителот

    Само постојаното носење производи за заштита на лице гарантира заштита од различни опасности. Заштитните очила Würth се карактеризираат со бројни својства кои промовираат прифаќање на нивното носење:

    • Одличен комфор при носење
    • Совршено вклопување
    • Модерен, спортски дизајн
    • Највисока безбедност
    • Заштита и начин на живот

    Уникатен слој

    Многу посебна технологија за обложување овозможува обложување на леќите на заштитните очила за да биде исклучително отпорно на гребење однадвор и трајно да не се замаглува однатре. Гарантира 100% УВ заштита.

    Заштитата на очите е особено важна кога работите со опасни материи. Во Würth ќе најдете едноставни заштитни очила, заштитни штитови за лице, кои исто така ја штитат устата и носот од можни опасности, како и очила за заварување и шлемови за заварување, кои на најдобар можен начин ги исполнуваат сите барања на оваа професија за да ви овозможат работи безбедно. Исто така, ќе ги најдете вистинските додатоци за нега и одржување на овие производи, така што вашите очи ќе бидат сигурно заштитени на долг рок.

    ЈАСЕН ВИД И ПОКРАЈ БЕЗБЕДНОСНИТЕ ОЧИЛА

    Дупчење, брусењесечење: На градилиштето, шпонови и прашина или летачки искри можат брзо да ви го привлечат вниманието.Ова резултира со сериозни повреди.Можете да го спречите ова со соодветните заштитни очила.На што да внимавате:

    Околу 70% од сите повреди на окото се предизвикани од механички влијанија.Тоа значи преку удари, или туѓи тела што влегуваат во очи.Ризикот од ова е особено е голем на градежните места, бидејќи не само што летаат искри при дупчење, брусење или сечење, туку и многу шпонови и распрскувачи.Безбедносните очила го спречуваат ова.Мора да го земете предвид следново:

    1. Очилата не се само очила

    Апликацијата го одредува моделот.

    Заштитата на очите е апсолутно задолжителна.Според Законотза здравје и безбедност при работа ипрописите за спречување несреќи,работодавците седолжни да утврдат кои опасности (механички, оптички, хемиски, термички, биолошки или електрични) постојат за очите и лицето.Заштитни мерки мора да се преземат соодветно.

    1. Оптимална заштита, оптимална удобност

    Најдобрите очила немаат корист ако не се носат.Затоа, при изборот на моделот, обрнете внимание на удобноста.Започнува со тежината.Современите очила како што се ЛИБРА од Вурт, тежат помалку од 20 грама - така што тешко може да ги почувствувате на лицето.

    Прилагодливите влошки за носот и рамовите овозможуваат оптимално вклопување.За постојан, неограничен преглед, леќите треба да бидат отпорни на гребење однадвор, а од внатрешната страна да не замаглуваат.За ова се користи специјална обвивка.И за крај, но не и најмалку важно, привлечен дизајн ве поттикнува да носите очила за безбедност.

    1. Дискот не е ист како дискот

    Класите за безбедност

    Барањата за безбедносни очила се регулираат, меѓу другото, со стандардот DIN EN 166. Очила за механичка заштита се достапни со јасни и затемнети пластични леќи.Како по правило, недовршените примероци нудат и целосна заштита од штетно УВ зрачење.Постојат пет различни класи во однос на механичка јачина:

    • Без означување: основна механичка јачина
    • Класа S: зголемена механичка јачина до 5,1 метри во секунда брзина на удар
    • Класа F: влијание со мала енергија до 45 m / s
    • Класа B: Влијание на средна енергија до 120 m / s
    • Класа A: големо енергетско влијание до 190 m / s

    Заштита на очите од Wurth - ова се вашите придобивки

    Најдобрите очила за заштита при работа не само што гарантираат дека ништо не може да влезе во очите - тие нудат високо ниво на удобност на корисникот и дополнителни функции. Во зависност од моделот, заштитните очила се опремени со следните карактеристики за да се обезбеди оптимална безбедност при работа:

     

    • слој против магла од внатрешната страна или од двете страни
    • индиректни или целосно затворени отвори за воздух
    • слој отпорен на гребење и хемиски отпор однадвор или од двете страни
    • подобрување на контрастот
    • UV 400 заштита
    • отпорност на искри
    • одлична ергономија и удобност на корисникот бидејќи може да се прилагодат на обликот на лицето
    • преклопни елементи за дополнителна визуелна или заштита на лицето

    Издвојуваме:

    Ергономија - клучот за оптимална удобност при носење

    Покрај највисоките можни безбедносни својства, заштитните очила мора да понудат и максимална удобност за носителот - затоа што треба да се заштитат и да се вклопат! Затоа, идеалната ергономија на очилата е клучот за трајно прифаќање на корисникот, бидејќи правилната ергономија го прави носењето на заштитните очила позитивно искуство.

    ОДЛИЧНА КЛИМА: КАКО ДА СТАНЕТЕ ДАВАТЕЛ НА УСЛУГИ ЗА СИСТЕМИ ЗА КЛИМАТИЗАЦИЈА
    0 ОДЛИЧНА КЛИМА: КАКО ДА СТАНЕТЕ ДАВАТЕЛ НА УСЛУГИ ЗА СИСТЕМИ ЗА КЛИМАТИЗАЦИЈА

    Понудете им на вашите клиенти одржување на климатизацијата и безбеден дополнителен профитабилен бизнис - во корист на вашите клиенти и вашата компанија.

    Автомобил без клима? Тешко е да се замисли денес!Според статистики, 93 отсто од новите автомобили купени во 2016 година биле опремени со клима уред. Кај купените половни автомобили таа бројка изнесува 87 проценти. Тоа значи дека 9 од 10 ваши клиенти можат да ви понудат одржување на климатизацијата. Земени се во предвид автомобили произведени пред повеќе од 5 години, со претпоставка дека оваа годишна старост е максималната гаранција што ја добиваме кога купуваме нов автомобил.

    Кога возилото излегува од гарантен рок, претпоставка е дека повеќето сопственици се обраќаат за сервис кај реномирани авто механичарски работилници, секако и кај овластените сервисери за конкретен бренд.

    Дополнителен профитабилен бизнис кој лесно можете да го искористите. Размислете за еденвработен во вашиот сервис, кој е обучен за системи за климатизација и да го проширите вашиот опсег - во корист на вашите клиенти и вашата компанија.

     

    Зошто е исплатлива дополнителната квалификација?

    Сеопфатната услуга околу климатизација е дополнителна понуда за вашите клиенти што не секоја работилница може да ја понуди во моментот. Работите за одржување и поправка на системите за климатизација секогаш ќе бидат неопходни затоа што:

    • течат црева
    • ладилното средство (фреонот) може да се дифузира (потребно е полнење, откривање на истекување),
    • Приклучоците се олабавуваат, заптивките стареат и се сушат,
    • Кондензаторот и водовите за поврзување се во пределот на возилото каде што постои ризик од удари на камчиња или оштетување на кондензаторот во случај на оштетување на предниот дел,
    • приклучоците за одржување може лесно да протекуваат, на пример поради нечистотија при поврзување на сервисните црева,
    • Компонентите на системот за климатизација подлежат на на абење,
    • Може да навлезе и влага
    • На испарувачот или во колекторот може да се насоберат бактерии и лоши мириси.

    Квалификација на вашиот сервисен персонал

    Поради новите прописи за заштита на климата на Европската унија, производителите на автомобили се принудени да користат нови средства за ладење кои го намалуваат ефектот на стаклена градина. Ладилното средство R1234yf веќе одамна е лансирано на пазарот. Оттогаш, процентот на ова средство за ладење во системите за климатизација континуирано расте. Како резултат на тоа, барањата за работилниците се менуваат и во однос на поправки и сервисирање од експерти за климатизација.

    Доколку сакате да понудите дополнителна услуга поврзана со климатизацијата, во игра влегува законодавецот. Врз основа на новата регулатива за заштита на климата, вие сте обврзани дополнително да ги квалификувате вашите вработени во службата во согласност со регулативата на ЕЗ 307/2008. Прекршувањето на регулативата може да се казни со парични казни.

    Структура, компоненти, услуга: што треба да знаете за системите за климатизација

    Лето, 35 степени под сенка, патувањето до одмор можеше да биде толку пријатно... Да не беше топлината што се собира во автомобилот. Може да се сметате за среќни ако имате клима уред во вашиот автомобил.

    Но, како всушност функционира ладењето? Системите за климатизација не се ладат со производство на студ, туку повеќе ја извлекуваат топлината од околината. Ние го знаеме ефектот што се користи овде, на пример од алкохолот кој има ефект на ладење на кожата или од чувството кога се потиме и сме изложени на ветер. Ако течноста испари, топлината се повлекува од телото. Така луѓето ја одржуваат телесната температура константна во лето или при физички напор. Сите уреди за климатизација и ладење, како што се фрижидери и замрзнувачи, работат според овој принцип. Но, тие не функционираат со алкохол, туку со средство за ладење.

    Вашите услуги: проверка на климатизација и сервис на климатизација

    Проверка на климатизација или сервис на климатизација? Два поими кои вашите клиенти тешко ги разликуваат. Затоа е важно да се објаснат поединечните поими и да се покаже каде е главниот фокус. Ја препорачуваме следнава постапка:

    Проверка на климата: зошто е неопходна визуелна инспекција?

    Проверка на климатизацијата треба да се врши годишно или на секои 15.000 километри. Обично вклучува визуелна проверка на сите релевантни и лесно достапни компоненти на системот за климатизација. Филтерот во кабината ги филтрира честичките од прав, полен и нечистотија од воздухот пред да се излади и да се внесе во кабината. Сепак, неговиот капацитет за задржување нечистотија е ограничен. Препорака е да се замени на секоја сезона, пролет и во есен. Во перките на испарувачот се формира кондензација, а со текот на времето тука се населуваат бактерии, габи и микроорганизми. Затоа, испарувачот мора редовно да се дезинфицира.

    filter polen

    Исто така, препорачуваме да ги проверите важните параметри, како што се високиот и нискиот притисок во колото на течноста за ладење и температурата. Од ова може да се извлечат груби заклучоци за состојбата на климатскиот систем и да се откријат сериозни грешки во рана фаза. Во секој случај, филтерот за воздух во кабината треба да се провери и, доколку е потребно, да се замени.Треба да оставите околу 15 минути за проверка на климатизацијата.

    Сервис за климатизација: на секои две години

    Сервисот за климатизација треба да се врши на секои две години. Служи за темелна проверка на целиот систем за климатизација. И овде се проверуваат високиот и нискиот притисок, температурата на одливот и филтерот во кабината. Дополнително, се проверуваат сите релевантни компоненти и се заменува ладилното средство. Доколку е потребно, во системот се додава контрастно средство. Системот потоа е подложен на тест за истекување.

    Дури и со нов систем за климатизација, до десет проценти од ладилното средство излегува секоја година. Ова е нормален процес, но го намалува капацитетот за ладење, па дури и постои ризик од оштетување на компресорот. Филтерот за сушење ја отстранува влагата и нечистотиите од ладилното средство. Во зависност од возилото, сервисот за климатизација трае околу еден час.

     

    За да им олесните на вашите клиенти да ги запомнат разликите, едноставно споредете ја посетата на работилницата со посета на стоматолог: Проверката на климата е годишен рутински преглед за време на кој забите ги проверува стоматологот (визуелен преглед). Сервисот за климатизација е понапорен и одзема повеќе време отколку чистење на заби или пломба.

    Совети за ваша безбедност: Како да спречите несреќи на работа

    Ако ладилното средство дојде во контакт со вашата кожа или очи веднаш исплакнете ги со многу вода и исплакнете ги очите најмалку 15 минути. После тоа, пациентот треба да се консултира со лекар.

     

    Носете соодветна заштитна облека

    Може да се создаде токсичен гас, како што е флуор или фосген, доколку ладилното средство дојде во контакт со отворен пламен или жешки површини. Дури и во ниски концентрации, овие гасови може да се препознаат по нивниот лут мирис. Доколку течното средство за ладење дојде во допир со кожата, ќе дојде до смрзнатини. Кога ракувате со разладни средства, затоа е од суштинско значење да се носат заштитни очила и ракавици, на пример направени од флуороеластомери. Кожните и ткаените ракавици се несоодветни. Гасните средства за ладење се потешки од воздухот. Затоа, постои ризик од задушување во близина на земјата или монтажни јами. Секогаш обезбедувајте соодветна вентилација кога ракувате со разладно средство!

     

    Правилно ракување со шишињата (боците) за полнење

    - Не изложувајте на сонце или висока топлина

    - Заштитете се од мраз

    - Транспортирајте исправено

    - Не дозволувајте да падне

    - Секогаш добро затворајте

    Полнење шишиња со 1 вентил: За враќање на течното средство за ладење од шише за полнење без цевка за подигање, мора да го свртите шишето наопаку, односно вентилот за полнење мора да биде на дното.

    Полнење шишиња со 2 вентили: Во контејнерот има цевка за кревање. Садот не смее да се става наопаку.

    КАКО ДА НАПРАВИТЕ СВОЈ ШАХОВСКИ СЕТ
    0 КАКО ДА НАПРАВИТЕ СВОЈ ШАХОВСКИ СЕТ

    Шаховски фигури од навртки, завртки и подлошки

    Идејата за фигури за шах од сврзувачки елементи дојде сосема случајно. Секојдневно во нашата работа ги користиме, па и нудиме решенија со овие сврзувачки елементи, па тогаш зошто да не направиме и нешто креативно кое ќе го користиме долго. Толку многу различни завртки и навртки со различни големини и облици и комбинации и... ете ги шаховските фигури.

    Секако во шахот се сетови фигури во две различни бои, најчесто бела и црна. Овде едниот комплет е од поцинкувани или нерѓосувачки завртки, додека вториот го обоивме со бакар во спреј. Наместо боење со бакар во спреј, можете да употребите завртки и навртки од бакар или месинг. Еве ги едноставните чекори за да изградите ваш сопствен шаховски сет што ќе трае долго.

    Чекор 1:Изберете го вашиот дијаметар.За овој проект користевме навртки, завртки и подлошки од M8 mm;удобна големина во вашата рака и убаво се вклопува на шаховска табла од макс. 45 - 50 cm.

    Чекор 2:Соберете ги навртките, завртките и подлошките заедно. Ние отидовме на „шопинг“ во нашиот магацин, а вие можете да купувате од нашата онлајн продавница и ние ќе ја завршиме целата напорна работа за вас.

    Чекор 3:Зашрафете ги парчињата следејќи ги нашите упатства

     

    Пион / пешак

    пионпион 2